Kuramsal İletişimde Metafor Yrd. Doç. Dr. Bilge Karamehmet  - Kitap

Kuramsal İletişimde Metafor

1. Baskı, 
Mayıs 2012
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
364
Barkod:
9786053777281
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
169,50
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Metaforun kuramsal temelleri ve reklamlardaki uygulama örneklerini konu edinen bu kitapta iletişim biliminin, göstergebilimin ve bu bilimlerin içerisindeki metafor sorununun derinlemesine değerlendirmesi yapılmıştır.
Bu kitap, reklamda kullanılan metaforik öğelerin hem reklam verenler ve reklam üretenlere hem de reklama maruz kalanların davranışlarını araştırmak isteyenlere yol gösterme amacıyla yazılmıştır.
Bu kitap, detaylı ve daha önce yapılmamış tarzda bir araştırma ile de desteklenmiş olmasının yanında göstergebilimin metafor yönlü kuramları ile dilbilimin metafor yönlü kuramları konu edinmektedir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Giriş
.
Reklam, Gösterge ve Metafor İlişkisi
.
Metaforun Kuramsal Temelleri
.
Tüketici Davranışları ve Tutum
.
Reklamda Kullanılan Görsel Metaforların ve Tüketici Yaratıcılığının Tüketicilerin Reklama Karşı Geliştirdikleri Tutum
.
Duygular ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisini İncelemeye Yönelik Araştırma
.
Sonuç