Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler Prof. Dr. İnci Varinli, Doç. Dr. Kahraman Çatı  - Kitap

Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler

2. Baskı, 
Ekim 2010
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x23
Sayfa:
525
Barkod:
9789944223362
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
85,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Geçmiş yıllara göre giderek artan hatta kesinleşen rekabet, doğal olarak, işletmeleri bu gelişmelere ayak uydurmaya zorlamaktadır. Bu gelişim ve değişimlere uyum sağlamayan işletmelerin zaman içinde yok olması bile söz konusudur. Bu bağlamda, pazarlama uygulamaları ile ilgilenen tarafların günümüz koşullarındaki gelişmeleri yakından takip etmesi gerekmektedir.
Bu kitapta pazarlama ile ilgili günümüzde geliştirilen kavramlar ya da geçmişte gelişmiş olsa da günümüze uyarlanan kavramlar ele alınmaktadır. “Güncel Pazarlama Yaklaşımlardan Seçmeler” olarak nitelendirilen bu kitap, yakın dönemde pazarlama alanındaki gelişmeler yönünde ortaya çıkan konuları ele almaktadır. Yıllardır klasikleşen pazarlama bileşenlerinin yerini yenilerinin alması, bilinen pazarlamanın postmodern pazarlamaya geçişi günümüzde pazarlama konularının yeniden gözden geçirilmesini gerektirmektedir. Bu anlayış içinde kitapta yer alan bölümler önemli ölçüde bu gelişmeye hitap edebilecek niteliktedir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Pazarlamanın Yeni Tanımı ve Pazarlama Karmasındaki Değişime İlişkin Değerlendirmeler
.
Postmodern Dönemde Pazarlama
.
Değer Pazarlaması
.
Pazar Yönlülük
.
Müşteri Memnuniyeti (ya Memnun Et Ya Da Terk Et)
.
Niş Pazarlama
.
Veri Tabanlı Pazarlama
.
Doğrudan Pazarlama
.
Müşteri İlişkileri Yönetimi
.
Mobil Pazarlama
.
Pazarlamada Sanal Topluluklar
.
Ağızdan Ağıza İletişim ve Pazarlama
.
Amaca Yönelik Pazarlama
.
Etkinlik Pazarlaması
.
Toplam Kalite Yönetimi ve Pazarlama
.
Tedarik Zinciri Yönetiminde Bütünleşme ve İnternet
.
Pazarlama İletişimi
.
Sosyal Pazarlama
.
Pazarlama Açısından Etik