Endüstriyel Ürün Pazarlaması (Analitik Bir Yaklaşım) Yrd. Doç. Dr. Şuayıp Özdemir  - Kitap

Endüstriyel Ürün Pazarlaması

(Analitik Bir Yaklaşım)

0. Baskı, 
Şubat 2006
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
154
Barkod:
9789750201776
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Pazarlama, ülkemizde son yıllarda öneminin farkına varılan bir konudur. Özel sektör yöneticileri üretim konusunda faydalanabilecekleri yetişmiş entelektüel sermayeye sahip bulunmaktadır. Tüketim ürünleri pazarında faaliyet gösteren işletmeler için ülkemizde yol gösterici faaliyet gösteren işletmelerle kıyaslandığında durum oldukça rahattır. Bu kitap ile endüstriyel ürün üreticisi olan işletmelerin yaşadıkları pazarlama problemlerine çözüm arayışına katkı sağlamak hedeflenmiştir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Endüstriyel Ürünler Pazarı
.
Endüstriyel Tüketici Davranışı ve Satın Alma
.
Endüstriyel Ürün Pazarını Bölümlendirme ve Pazara Giriş
.
Endüstriyel Pazarlarda Ürün Kararları ve Yeni Ürün Geliştirme
.
Endüstriyel Ürünlerin Fiyatlandırılması
.
Endüstriyel Ürünlerin Dağıtımı
.
Endüstriyel Ürünlerin Tutundurulması
.
Türkiye'de Endüstriyel Ürün Pazarlaması Uygulamaları