Görsel Mağazacılıkta Vitrinlerin Önemi Doç. Dr. Azra Bayraktar  - Kitap

Görsel Mağazacılıkta Vitrinlerin Önemi

1. Baskı, 
Ocak 2011
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
184
Barkod:
9786053774600
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
149,50
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Tüketicinin mağaza seçimini etkileyen faktörlerin en önemlilerinden biri perakendecinin uyguladığı strateji sonucunda oluşan mağaza özellikleri ve bu özelliklerin nasıl algılandığıdır. Bu noktada perakendecinin imajı, tüketicinin zihninde yer eden ve onu tercih etmesini sağlayan en önemli faktördür.
Mağazacılıkta vitrin tasarımının tüketici davranışları üzerindeki etkileri konusunda hazırlanan bu kitap gerek uygulamacılara yol göstermesi açısından gerekse konuyla ilgili araştırmacılara kaynak olması anlamında önem taşımaktadır.
Çalışma güncelliğinin yanı sıra araştırma süreci ve elde edilen bulgular itibarıyla da ayrı bir değer taşımaktadır. Büyük bir titizlikle ve özenli bir çalışmayla tamamlanan bu kitap, alanında bir ilk olma özelliğiyle önemli bir boşluğu doldurmaktadır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Mağaza İmajı
.
Görsel Mağazacılık
.
Vitrinler
.
Türkiye’de Vitrinleri Gelişimi
.
Vitrinler Üzerine Bir İçerik Analizi
.
Vitrinler Üzerine Bir Vaka Analizi