Pazarlama İletişiminde Şöhret Figürü Mehmet Tığlı  - Kitap

Pazarlama İletişiminde Şöhret Figürü

1. Baskı, 
Ocak 2010
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x19
Sayfa:
178
Barkod:
9786053772613
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Tüketicinin, şöhretin eserlerinden duyduğu hazzın şöhretin ürün ya da markayla ilişkilendirilmesinde daha somut bir biçime dönüşmesi sağlanır ki, tüketici açısından o ürüne sahip olmak veya kullanmakla beklide zirve noktasına ulaşır.
Pazarlamanın insanları hedonist duygulara sevk ettiğini, tüketim çılgınlığına yönelttiğini söyleyenler bulunabilir. Bu sebeple pazarlamada şöhret kullanmak ticari bir amaç güdüyor gibi görünse de, tüketicinin çok daha memnun olmasını sağlayarak markanın psikolojik değerini artıracaktır. Başka bir deyişle bir tüketicinin sevdiği markanın tamamlayıcı bir unsuru olarak yine sevdiği ve beğendiği şöhretleri birlikte görmesi hem markaya, hem şöhrete, hem de tüketicisine fayda sağlayacaktır.
Bu kitapta şöhretlerin ne kadar çok yaşamın, dolayısıyla pazarlamanın bir parçası olduğu vurgulanmıştır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Şöhret Kavramı
.
Referans Grubu ve Düşünce Lideri Olarak Şöhret
.
Göstergebilim Açısından Şöhret
.
İletişim Sürecinde Şöhret
.
Şöhret İmzasına Yönelik Geliştirilmiş Modeller
.
Pazarlamada Şöhret Kullanmanın Amaçları, Avantajları ve Dezavantajları
.
Bütünleşik Pazarlama İletişimi Yaklaşımı ve Şöhret İlişkisi
.
Şöhretin Nesi?
.
Şöhret Seçimi
.
Tutundurma Karmasında Şöhret
.
Satış Özendirmede Şöhret İmzası
.
Halkla İlişkilerde Şöhret İmzası
.
Doğrudan Pazarlamada Şöhret İmzası
.
Yerli Bir Marka’nın Şöhret İmzası Örneklerine İlişkin Röportaj
.
XO–İlhan Mansız, Nehir Erdoğan, Roberto Carlos