Eleştirel Medya Okuryazarlığı  Abdurrahman Şahin  - Kitap

Eleştirel Medya Okuryazarlığı

4. Baskı, 
Mart 2021
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
352
Barkod:
9786051705088
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
244,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Bu kitabın öncelikli hedef kitlesi, Medya Okuryazarlığı dersini veren öğretmenler ve medya okuryazarlığı diğer derslerin içinde bir bileşen olarak kullanılan tüm sınıf ve alan öğretmenleridir. Diğer bir hedef kitle ise üniversitelerde Medya Okuryazarlığı dersini alan öğretmen adaylarıdır.
Kitap, içerdiği konular açısından değerlendirildiğinde, iletişim alanında çalışan veya öğrenim görenler için de önemli bir başvuru kaynağı olarak görülebilir. Ayrıca dilinin sadeliği, örnekler ve görseller, kitabın anlaşılır olmasında önemli bir rol oynamaktadır. Bu sebeple kitap, medyayla teması olan hemen herkesin, medyayla olan münasebetlerini daha kaliteli bir zemine taşımasına fırsat verebilir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Medya Okuryazarlığı Nedir?
.
Tarihsel Temeli Açısından Medya Okuryazarlığı
.
Medya Okuryazarlığını Gerektiren Koşullar
.
Reklamlar Medyanın İtici Gücü
.
Reklamların Çözümlenmesi
.
Haberler
.
Propaganda Teknikleri: Medyanın Olmazsa Olmazı
.
Duygular ve Duygu Çekiciliği
.
Önyargılar ve Stereotipler
.
Medya Okuryazarlığı Öğretimi