Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   
Televizyon Reklam Filmlerinin Tüketici Davranışlarına Etkisi
Şubat 2019 / 1. Baskı / 250 Syf.
Fiyatı: 30.00 TL
2 günde kargoya verilir.
 
Sepete Ekle
   

Geleneksel mecralar arasında televizyon reklamları, dünyada ve Türkiye'de halen en çok görüntülenen ve hedef kitleleri satın alma davranışına yönlendiren reklamlardır. Etkili bir stratejinin ve programlı bir kampanyanın sürdürülebilmesinde etkin rol oynayan televizyon, hazırlanan reklamların geniş bir kitleye ulaşması ve mesajın anlaşılır biçimde kodlanabilmesi açısından tercih edilmektedir.

Bu kitap, ürün ve markaların mesajlarını taşıyan televizyon reklamlarının tüketici davranışı üzerindeki etkisini ölçmektedir. Reklamların neden ve hangi özelliklerinden dolayı beğenildiği ve bu durumun satın alma eylemine nasıl dönüştüğü kitabın ortaya koyduğu önemli bulgulardır. Bu ilişkiler reklam çözümleme tekniklerinden ve alan araştırmalarından yararlanılarak somut veriler ışığında ilişkilendirilerek ortaya konmuştur.

(Tanıtım Bülteninden)

Barkod: 9789753535526
Yayın Tarihi: Şubat 2019
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 250
Yayınevi: Der Yayınları
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Uğur Batı
Mayıs 2019
35.00 TL
Sepete Ekle
Kemal Çağlar
Nisan 2019
23.00 TL
Sepete Ekle
Filiz Balta Peltekoğlu
Mart 2019
69.50 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2019