Televizyon Reklam Filmlerinin Tüketici Davranışlarına Etkisi Dr. Zafer Özdemir  - Kitap

Televizyon Reklam Filmlerinin Tüketici Davranışlarına Etkisi

1. Baskı, 
Şubat 2019
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
250
Barkod:
9789753535526
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Yayınevi:
Fiyatı:
295,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Geleneksel mecralar arasında televizyon reklamları, dünyada ve Türkiye'de halen en çok görüntülenen ve hedef kitleleri satın alma davranışına yönlendiren reklamlardır. Etkili bir stratejinin ve programlı bir kampanyanın sürdürülebilmesinde etkin rol oynayan televizyon, hazırlanan reklamların geniş bir kitleye ulaşması ve mesajın anlaşılır biçimde kodlanabilmesi açısından tercih edilmektedir.
Bu kitap, ürün ve markaların mesajlarını taşıyan televizyon reklamlarının tüketici davranışı üzerindeki etkisini ölçmektedir. Reklamların neden ve hangi özelliklerinden dolayı beğenildiği ve bu durumun satın alma eylemine nasıl dönüştüğü kitabın ortaya koyduğu önemli bulgulardır. Bu ilişkiler reklam çözümleme tekniklerinden ve alan araştırmalarından yararlanılarak somut veriler ışığında ilişkilendirilerek ortaya konmuştur.
(Tanıtım Bülteninden)
Kitapla İlgili Kategoriler