Sektörün Penceresinden Reklam Süreci Gresi Sanje Dahan  - Kitap

Sektörün Penceresinden Reklam Süreci

1. Baskı, 
Ocak 2011
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x19
Sayfa:
105
Barkod:
9786053774709
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Kitapta her ne kadar süreç aktörlerin üzerinden kurgulanmış olsa da reklam sektörünün gündeminden seçilmiş çeşitli başlıklara yer verilmiştir. Bunlardan bir tanesi “reklam sanat mıdır, ticari bir faaliyet midir” sorusudur. Reklam, problem çözme, bilgi verme ve benzeri kaygılarla reklam verenin bir problemini çözmek üzere yapıldığından asla bir sanat faaliyeti olarak görülmeyeceği kitapta net olarak ifade edilmiştir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Murat Şahin: “Brif Sureci Neyin Brifini Vermek İstediğinizin Tespitiyle Başlar.
.
Ali Danış: Hangi Sorunun Yanıtını Bulmayı İstediğinizi Çok İyi Bilmeniz Gerekir.”
.
Aytül Özkan “İyi Reklam Hesap Verebilen Reklamdır."
.
Haluk Sicimoğlu: “Hiçbir İyi Stratejist, Hiçbir İyi Kreatif Kadar İyi Bir Reklamcı Değildir
.
Hakkı Mısırlıoğlu: Yaratıcı Olmak İçin Yaşamak Gerekir Aslında.”
Kitapla İlgili Kategoriler