Çerçeveleme ve Tüketici Risk Algısı Dr. Fatma Betül Ortaköy  - Kitap

Çerçeveleme ve Tüketici Risk Algısı

1. Baskı, 
Mayıs 2021
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
166
Barkod:
9786052429556
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
179,50
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Tüketici risk algısının, satın alma niyetinin öncüsü olduğuna dair pek çok çalışma mevcuttur. Dolayısıyla, tüketicilerin konvansiyonel veya klasik ürünlere karşı risk algıları arttıkça organik veya yeşil ürün kullanımlarının artacağı düşünülmektedir. Bu sebeple, bu çalışmada organik ürün kullanımında amaç ve özellik çerçevelemelerinin tüketicinin risk algısına etkisi araştırılmaktadır.
Bununla birlikte bireyin organik ürüne yönelik tutumun, bireylerin kararların sonuçlarını negatif değerlendirme eğilimi ve organik ürün bilgisinin tüketici risk algısı üzerindeki etkisi ve bu değişkenlerin, çerçevelemenin tüketici risk algısına etkisindeki düzenleyici rolü analiz edilmektedir.
(Girişten)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Karar Alma Teorileri ve Çerçeveleme Etkisi
.
Çerçevelemenin Tüketici Risk Algısına Etkisini Araştırmaya Yönelik Geliştirilen Teorik Model
.
Mesaj Çerçevelemesinin Tüketici Risk Algısına Etkisi: Organic Ürünlere Yönelik Deneysel Bir Araştırma