Meslek Yüksekokulları Serisi Müşteri İlişkileri Yönetimi Dr. Fahrettin Atıl Bilge  - Kitap
Meslek Yüksekokulları Serisi

Müşteri İlişkileri Yönetimi

1. Baskı, 
Ocak 2010
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
253
Barkod:
9786055804916
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Yayınevi:
Fiyatı:
40,25
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Günümüz işletmeleri istikrarlı kârlılık için, sadece rakibi geçme anlayışını terk ederek, yeni hedefler ve sürekli gelişim anlayışı anlamına gelen ve de daima başarılı sonuçlara odaklanan "rekabetüstü" düşüncesine sahip olması gerekmektedir. Giderek daha da sofistike bir hal alacak olan bu yeni küresel rekabet dünyasında çalışacak tüm kişi ve yöneticiler ile, bilhassa, işletmelerin gelir elde etmelerine öncülük edecek olan pazarlama birimlerinde istihdam edilecek olan kişilere yol gösterebilmek maksadıyla, bu hayati konu, araştırma konusu olarak çalışılmış ve siz değerli okuyuculara sunulmuştur.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Küreselleşme ve Küresel Rekabetin Boyutları
.
Küreselleşen Rekabetin Yeni Trendi: Müşteri İlişkileri Yönetimi
.
Müşteri Odaklı Müşteri İlişkileri Yönetiminin Etkilerine Yönelik Bir Araştırma
.
Araştırma Sonuçlarının Değerlendirmesi ve Öneriler