Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Meslek Yüksekokulları Serisi
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Ocak 2010 / 1. Baskı / 253 Syf.
Fiyatı: 35.00 TL
4 günde kargoya verilir.
 
Sepete Ekle
   

Günümüz işletmeleri istikrarlı kârlılık için, sadece rakibi geçme anlayışını terk ederek, yeni hedefler ve sürekli gelişim anlayışı anlamına gelen ve de daima başarılı sonuçlara odaklanan "rekabetüstü" düşüncesine sahip olması gerekmektedir. Giderek daha da sofistike bir hal alacak olan bu yeni küresel rekabet dünyasında çalışacak tüm kişi ve yöneticiler ile, bilhassa, işletmelerin gelir elde etmelerine öncülük edecek olan pazarlama birimlerinde istihdam edilecek olan kişilere yol gösterebilmek maksadıyla, bu hayati konu, araştırma konusu olarak çalışılmış ve siz değerli okuyuculara sunulmuştur.

Konu Başlıkları
Küreselleşme ve Küresel Rekabetin Boyutları
Küreselleşen Rekabetin Yeni Trendi: Müşteri İlişkileri Yönetimi
Müşteri Odaklı Müşteri İlişkileri Yönetiminin Etkilerine Yönelik Bir Araştırma
Araştırma Sonuçlarının Değerlendirmesi ve Öneriler
Barkod: 9786055804916
Yayın Tarihi: Ocak 2010
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 253
Yayınevi: Gazi Kitabevi
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Yavuz Demirel
Şubat 2017
27.50 TL
Sepete Ekle
Mehmet Yitmen ...
Eylül 2020
38.00 TL
Sepete Ekle
Zafer Buzcu
Temmuz 2020
25.00 TL
Sepete Ekle
Ahmet Fazıl Özsoylu
Temmuz 2020
30.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2020