Perakende Marka Değerinin Ölçümü ve Yapısal Eşitlik Modeli Uygulaması Prof. Dr. İnci Varinli, Yrd. Doç. Dr. Mutlu Yüksel Avcılar  - Kitap

Perakende Marka Değerinin Ölçümü ve Yapısal Eşitlik Modeli Uygulaması

1. Baskı, 
Ekim 2013
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
231
Barkod:
9786055216702
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
45,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Perakende sektöründe yaşanan yoğun rekabet ortamında, perakendecilerin başarısı, rakip perakendecilerden farklılaşabilme, hedef tüketicilere yüksek düzeyde değer sunabilme, mağazalarından alışveriş yapan yeni tüketiciler bulabilme ve mevcut müşterilerini elde tutarak müşteri sadakati geliştirebilme yeteneklerine bağlıdır. Rakip perakendecilerden farklılaşmak ve böylece sürdürülebilir rekabet avantajı elde etmek isteyen perakendeciler, tüketicilerin zihninde güçlü perakende markalar oluşturmak ve bu markaları etkili bir şekilde yönetmek zorundadırlar.
Bu nedenle, perakende marka değeri oluşturmak, bu değeri zaman içerisinde ölçmek ve yaratılan marka değerini etkili bir şekilde yönetmek, perakendecilerin varlıklarını devam ettirebilmeleri ve performans düzeylerini arttırabilmeleri için oldukça önemli konulardır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Perakendecilik Kavramı, Türk Perakendecilik Sektörünün Mevcut Yapısı
.
Tüketici Temelli Perakende Marka Değeri ve Tüketicilerin Perakendeciden Algıladıkları Değer Kavramları: Teorik İnceleme
.
Perakende Marka Değer Boyutlarının Tespitine Yönelik Bir Uygulama