Bilgi Toplumunda Kriz Yönetimi Stratejileri Dr. Ali Şahin Örnek  - Kitap

Bilgi Toplumunda Kriz Yönetimi Stratejileri

1. Baskı, 
Ocak 2006
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
14x23
Sayfa:
288
Barkod:
9799758969554
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Temin edilememektedir.
Kitabın Açıklaması
Krizler, işletmeler için “ölüm kalım anlarıdır”. Bilgi çağının ürünü olan “yeni” ekonomi dünyasında, krizlerin üstesinden gelmek, eski paradigmaların yerlerini yenilere bırakmasıyla olanaklıdır. İşletmeler stratejilerini belirlerken, kriz yönetimine uygun biçimde davranmalıdırlar. Son on yılda dünyada, ülkemizde yaşanan büyük can ve mal kayıplarıyla sonuçlanan krizler; “ani işletme ölümleri”, kriz yönetimi konusunun yeterince anlaşılamadığını göstermektedir. Ülkelerin geleceği açısından bilişim sektörü, ümit bağlanan sektörlerin başında gelmektedir. Ancak yaşanan krizler bilişim sektörünü, Türkiye’de olduğu gibi, derinden etkilemektedir.
Bu çalışma öncelikle, bilişim sektöründeki işletme ve yöneticileri olmak üzere tüm örgütlerin, kriz yönetimi konusunu kavramalarını; kaos evreninde dünyayı yeniden algılamalarını amaçlamaktadır. Çalışmanın, gelecekte varolma bilincine ulaşmak isteyen örgütler, yöneticiler ve tüm çalışan insanlara, bilime yeni bir bakış açısı kazandıracağı ümit edilmektedir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Krizle İlgili Kavram, Kurum ve Kuruluşlar
.
Kriz Yönetimi
.
Kriz Yönetimi Açısından Türkiye Bilişim Sektörü Örneği ve Model Önerisi