Modern Dönemin Pazarlama Yaklaşımı Yeşil Pazarlamayı Anlamak Dr. Filiz Aslan Çetin, Nazan Korucuk  - Kitap
Modern Dönemin Pazarlama Yaklaşımı

Yeşil Pazarlamayı Anlamak

1. Baskı, 
Haziran 2020
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
14x21
Sayfa:
200
Barkod:
9786257884952
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
121,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Sanayi Devrimi'nden sonra kentleşmenin artması beraberinde hızlı bir doğal çevre tahribatı ve kirlilik meydana getirmiştir. Yaşanan gelişmeler tüketicilerin beklenti çıtalarının sürekli yükselmesine sebep olmuş, buna karşılık işletmeler tüketicilerin bu sonsuz isteklerini karşılamak için sürekli yeni ürün üretmek zorunda kalmışlardır. Bu durum yenilenemeyen kaynakların giderek tükenmesine, üretim ve tüketimden sonra çevre kirlenmesine sebep olmuştur.
Bütün bu sorunlar tüketicileri çevreye karşı duyarlı yapmış yeşil pazarlama faaliyetlerine katılmaya zorlamıştır. Satın alma davranışlarını gerçekleştirirken ön planda çevreye daha az zarar veren ürünleri seçme eğilimi içinde olmaya başlamışlardır. Bu süreç "yeşil pazarlama" faaliyetlerinin yayılmasını kolaylaştırmıştır.
(Tanıtım Bülteninden)