Deneyimsel Pazarlama ve Kurumsal İtibar İlişkisi Dr. Osman Özdemir  - Kitap

Deneyimsel Pazarlama ve Kurumsal İtibar İlişkisi

1. Baskı, 
Nisan 2021
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
88
Barkod:
9786257667746
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
65,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Tüketicilerin gelişen ihtiyaç ve isteklerini karşılayamaz duruma gelen her kavram dönüşüme uğramıştır. Deneyim kavramı da, bu dönüşümün bir parçası olup ekonomik sistem içerisinde emtia, mal ve hizmetlerden daha fazla değer ifade ettiği için tüketiciler tarafından talep edilmektedir. İşletmelerin faaliyet gösterdiği pazarlar, belirli aralıklarla doygunluğa ulaşmakta; teknolojik ve kültürel değişime uğramakta; sosyal, ekonomik ve politik krizlerle karşılaşmaktadır. İşletmelerin bu vb. olumsuz durumlara karşı deneyimsel pazarlama uygulamalarına yoğunlaşması; mikro-makro çevresinde güçlü olmasını ve sürdürülebilir büyümesini sağlayan kurumsal itibarlarını yükseltmesi gerekmektedir.
(Önsözden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Kurumsal İtibar ve Deneyimsel Pazarlama Kavramsal Çerçevesi
.
Kurumsal İtibar ve Deneyimsel Pazarlama İlişkisi
.
Operatör Şirketleri Üzerine Bir Araştırma