Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   
İşletmelerde İletişim Becerileri ve İş Doyumu
Ağustos 2019 / 1. Baskı / 129 Syf.
Fiyatı: 19.00 TL
2 günde kargoya verilir.
 
Sepete Ekle
   

İnsanların iş hayatlarında kurdukları iletişim, onların işe karşı olan tutum ve davranışlarını etkilemektedir. İşe karşı olan pozitif tutum iş doyumunu, işe karşı olan negatif tutum ise iş duyumsuzluğunu ifade etmektedir. İş doyumu, bir çalışanın örgütte kalma sebebini belirleyen en önemli faktördür: çünkü iş doyumu çalışanın motivasyonunu diri tutan, verimliliğini ve işe bağlılık düzeyini arttıran ve onu örgüt açısından sorunsuz bir çalışan konumuna getiren bir değişkendir.

Bu kitabın amacı, hizmet sektöründe faaliyet gösteren işletmelerde çalışanların iş doyumu ve doyumsuzluğunda iletişimin etkisini ortaya koymaktır. Bu kitap, hizmet sektöründe çalışanların sahip oldukları iletişim becerilerinin iş doyumlarını ne yönde etkilediğini belirlemesi açısından önem arz etmektedir.

(Önsözden)

Konu Başlıkları
İletişimin Tanımı ve İletişime Yönelik Açıklamalar
İş Doyumu ve İş Doyumunu Etkileyen Faktörler
Temel İletişim Becerilerinin İş Doyumuna Etkisi: Hizmet Sektöründe Bir Araştırma
Barkod: 9786053279242
Yayın Tarihi: Ağustos 2019
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 13x19
Sayfa Sayısı: 129
Yayınevi: Ekin Yayınevi
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Ali Çam ...
Ekim 2019
17.50 TL
Sepete Ekle
Mediha Mine Çelikkol ...
Ekim 2019
22.00 TL
Sepete Ekle
Ganite Kurt ...
Ekim 2019
30.00 TL
Sepete Ekle
Prof. Dr. M. Şerif Şimşek ...
Eylül 2019
33.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2019