İşletmelerde İletişim Becerileri ve İş Doyumu Bayram Kellecioğlu  - Kitap

İşletmelerde İletişim Becerileri ve İş Doyumu

1. Baskı, 
Ağustos 2019
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x19
Sayfa:
129
Barkod:
9786053279242
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
90,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
İnsanların iş hayatlarında kurdukları iletişim, onların işe karşı olan tutum ve davranışlarını etkilemektedir. İşe karşı olan pozitif tutum iş doyumunu, işe karşı olan negatif tutum ise iş duyumsuzluğunu ifade etmektedir. İş doyumu, bir çalışanın örgütte kalma sebebini belirleyen en önemli faktördür: çünkü iş doyumu çalışanın motivasyonunu diri tutan, verimliliğini ve işe bağlılık düzeyini arttıran ve onu örgüt açısından sorunsuz bir çalışan konumuna getiren bir değişkendir.
Bu kitabın amacı, hizmet sektöründe faaliyet gösteren işletmelerde çalışanların iş doyumu ve doyumsuzluğunda iletişimin etkisini ortaya koymaktır. Bu kitap, hizmet sektöründe çalışanların sahip oldukları iletişim becerilerinin iş doyumlarını ne yönde etkilediğini belirlemesi açısından önem arz etmektedir.
(Önsözden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
İletişimin Tanımı ve İletişime Yönelik Açıklamalar
.
İş Doyumu ve İş Doyumunu Etkileyen Faktörler
.
Temel İletişim Becerilerinin İş Doyumuna Etkisi: Hizmet Sektöründe Bir Araştırma