Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi Kavram, Kuram ve Uygulamalar Prof. Dr. Fatma Geçikli  - Kitap

Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi

Kavram, Kuram ve Uygulamalar

1. Baskı, 
Aralık 2021
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
459
Barkod:
9786254361081
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
259,50
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
"Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi: Kavram, Kuram ve Uygulamalar" başlıklı bu kitabın temel çıkış noktası da; küreselleşme ile birlikte değişen dünyada ortaya çıkan çok yönlü yaklaşımlar ve girişik sosyal, ekonomik, politik, toplumsal, dijital gerçeklikler içinde örgütlerin sürdürülebilir yapılar olarak devamlılıklarını değişim, gelişim ve ilerleme odağında sağlamaları için Stratejik Halkla İlişkiler felsefesini yönetimlerinin temel parçası haline getirebilmelerine ve bu çerçevede uygulamalarını yapılandırmalarına öncülük ederek yeni dünya düzenine adapte olmalarına rehber olmaktır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Stratejik Halkla İlişkiler Yönetiminde Kavram ve Kuramlar
.
Stratejik Yönetimin Temelleri
.
Stratejik Halkla İlişkiler Kavramı, Kapsamı, Amaçları ve Uygulama Alanları
.
Halkla İlişkiler Uygulayıcılarının Örgütsel Rolleri
.
Halkla İlişkilerde Stratejik Analiz
.
Halkla İlişkilerde Proaktif ve Reaktif Eylem Stratejileri
.
Halkla İlişkilerde Ölçme ve Değerlendirme
.
Stratejik Halkla İlişkiler Uygulamaları
.
Algı Yönetimi
.
İkna ve İkna Edici Halkla İlişkiler
.
İtibar Yönetimi
.
Konu Yönetimi
.
Kriz ve Kriz Yönetimi
.
Dijital Halkla İlişkiler
.
Büyük Veriyi Yönetmek: Dijital Dünya ve Değişen Kurallarına Halkla İlişkiler Eksenli Bir Bakış
.
Uluslararası Stratejik İlişki Yönetimi Olarak Kamu Diplomasisi
.
Sosyal Medyada Halkla İlişkiler
.
Kurumsal Sosyal Sorumluluk
.
Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Stratejik Halkla İlişkiler
.
Şikâyet Yönetimi
.
Stratejik Halkla İlişkilerin Yeni Toplumsal Hareketler Bağlamında Değerlendirilmesi
.
Küresel Dünyada Stratejik Halkla İlişkileri Kültürlerarasılık Bağlamında Değerlendirmek: Coca–Cola Firmasının Resmi Web Sayfası Üzerinde Görüntü Odaklı İlişki Yönetimi