Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam Tüketicilerin Mobil Reklamcılığına Karşı Tutumlarının Analizi Dr. Nihan Özgüven Tayfun  - Kitap

Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam

Tüketicilerin Mobil Reklamcılığına Karşı Tutumlarının Analizi

1. Baskı, 
Ocak 2013
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
255
Barkod:
9786054485918
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
İstatistik alanında kullanılan birçok yöntemde, gözlenen değişkenlerin güvenilir ve geçerli olduğu varsayımı ile analiz edilmektedir. Ancak, psikoloji gibi birçok bilim dalında değişkenlerin her zaman mükemmel ölçüldüğü varsayımı geçerli olmayabilmektedir.
Bu bağlamda, yapısal eşitlik modellemesi (YEM) geliştirilmiştir. YEM değişkenlerin ölçüm hatalarına izin vermektedir. YEM'in en büyük avantajı, çok yönlü ilişkileri analiz edebilmektedir. Böylelikle gözlenen ve gizil değişkenler arasındaki nedensel ilişkileri test edebilmektedir.
Bu kapsamda, tüketicilerin mobil reklam mesajlarına karşı tutumları ile bu tutumların oluşmasında etkili olan faktörler arasındaki ilişkiyi ayrıntılı bir biçimde belirleyebilmek için yapısal eşitlik modellemesinden yararlanılmıştır. Çalışma modelinde yer alan ilişkiler test edilmiş, elde edilen sonuçlar yorumlanmıştır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Mobilite Kavramı ve Özellikleri
.
Mobil İletişim ve Özellikleri
.
Mobil iletişim Teknolojisindeki Gelişmeler
.
Birinci – İkinci Nesil Telefon Teknolojisi, 2.5 Nesil Telefon Teknolojisi, Üçüncü Nesil Telefon Teknolojisi: 3G, Dördüncü Nesil Telefon Teknolojisi: 4G
.
Mobil Pazarlama, Mobil Tutundurma ve Lokasyon Temelli Pazarlama
.
Mobil Viral Pazarlama, Mobil Pazarlama Yöntemleri
.
Pazarlama Karması İçinde Mobil Pazarlamanın Yeri Mobil Pazarlamanın Geleceği
.
Mobil Pazarlamada Karşılaşılan Zorluklar ve Engeller
.
Pazarlama ve Mobil Pazarlamada Etik