Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Spor Pazarlaması
Ağustos 2020 / 3. Baskı / 432 Syf.
Fiyatı: 38.00 TL
İndirimli: 34.20 TL (%10)
4 günde kargoya verilir.
 
Sepete Ekle
   

Günümüz dünyasında spor diğer birçok alanda olduğu gibi hızlı bir değişime uğramış ve kendisi ile birlikte ilişkili olduğu birçok alanı da değişime uğratmıştır. Özellikle 1960'lı yılların sonlarından itibaren spor ile ilişkili işletmelerin, sportif eşya üreten firmaların, kitle iletişim araçlarının, spor alanlarının, stadyumların, sportif ticari ürün üreten firmaların, sporcuların, profesyonel ve amatör liglerin spor alanı içerisinde büyümesi, sporu sadece bir endüstri hâline getirmekle kalmamış, endüstri içerisinde sektörel büyümeyi de oluşturmuştur. Böylesi bir gelişimin de her geçen gün büyüyen bir pazar ortamı yarattığı görülmektedir.

İlk kez 1978 yılında Advertising Age dergisinde kullanılan spor pazarlaması kavramı, o günden bugüne pazarlama yönetimi terminolojisinde yerini almıştır. Spor endüstrisinin yapısı ve spor pazarlamasının temel dinamiklerinin neler olduğunu açıklamaya çalışan bu eser hem spor yönetimi alanında öğrenim gören hem de pratikte sporun yönetimi ile ilgilenen herkesin yararlanabileceği bir kaynak niteliği taşımaktadır.

Barkod: 9786053200888
Yayın Tarihi: Ağustos 2020
Baskı Sayısı:  3
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 432
Yayınevi: Nobel Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Erkan Akar
Ekim 2020
25.00 TL
İndirimli: 22.50 TL (%10)
Sepete Ekle
Yakup Durmaz
Ekim 2020
50.00 TL
Sepete Ekle
Mehmet Marangoz ...
Eylül 2020
47.50 TL
İndirimli: 42.75 TL (%10)
Sepete Ekle
Muhammet Küçük ...
Eylül 2020
32.00 TL
İndirimli: 28.80 TL (%10)
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2020