Yeni Ekonomide Müşteri İlişkileri ve Bilgi Teknolojileri 
  Serpil Ünal Kestane  - Kitap

Yeni Ekonomide Müşteri İlişkileri ve Bilgi Teknolojileri

1. Baskı, 
Ocak 2011
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
124
Barkod:
9786053774396
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Bu kitapla okuyucuya pazar ve müşteri yapısında oluşan değişimlerin neler olduğu, müşteri ilişkilerinin geliştirilmesinde pazarlama faaliyetlerindeki gelişmeler, müşteri değeri yaratma alternatifleri, müşterilerle iletişim kurma yöntem ve araçları, müşteri memnuniyeti ve memnuniyet ölçümleri konusunda literatürdeki son gelişmelerde dikkate alınarak bir bilgi sunmak amaçlanmıştır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Yeni Ekonomide Pazar ve Müşteri Yapısındaki Değişimler
.
Müşteri ve Müşteri İlişkileri Kavramı
.
Müşteri İlişkilerini Geliştirme ve Pazarlama Anlayışındaki Değişimler
.
Müşteri İçin Değer Yaratma
.
Müşterilerle İletişim
.
Müşteri Memnuniyeti ve Memnuniyet Olcumu
.
Bilişim Teknolojileri
.
Mobil Pazarlama
.
Viral Pazarlama
.
İzinli Pazarlama
.
Veri Madenciliği