Uluslararası Pazarlamada Temel Stratejiler Gökhan Yolaç  - Kitap

Uluslararası Pazarlamada Temel Stratejiler

1. Baskı, 
Ağustos 2022
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
75
Barkod:
9786254231902
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
179,50
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Uluslararası pazarların öneminin gün geçtikçe artmasıyla birlikte uluslararası pazarlama da işletmeler için gitgide artan bir biçimde önem kazanmış, tüm dünyada işletmelerin uluslararasılaşma süreci özellikle 1980 yılından sonra hay-li hızlanmıştır. Bu bağlamda uluslararası pazarlamada işletmelerin izleyebileceği stratejiler bir yandan önem kazanırken öte yandan da pazarlama literatüründe bu stratejilerle ilgili yayınlar da hızla çoğalmıştır. Tüm bu gelişmeler, işletmeleri 1980'lerde ve özellikle 1990 sonrasında hızla uluslararası pazarlara yönelen ülkemiz için de büyük bir önem taşımaktadır. Çalışmada uluslararası pazarlamada izlenebilecek stratejiler; standardizasyon, adaptasyon ve karma stratejiler (glokalizasyon) olarak söz konusu yayınlar ışığında ele alınarak incelenmiştir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Uluslararası Pazarlamada Standardizasyon ve Adaptasyon Stratejileriyle İlgili İlk Görüşler
.
Temel Stratejilere Göre Uluslararası Pazarlama Karması
.
Uluslararası Pazarlama Karmasında Strateji Seçimini Etkileyen Çevre Faktörleri