Pazarlamaya Çağdaş Yaklaşım Prof. Dr. Serap Çabuk, Prof. Dr. Mehmet İ. Yağcı  - Kitap
1. Baskı, 
Ekim 2018
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
365
Barkod:
9786052580912
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
350,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Kitap "Pazarlamaya Çağdaş Yaklaşım" başlığını taşımaktadır. Bunun nedeni, kitap da bu alanda eksikliği hissedilen pek çok konunun işlenmiş olmasıdır. Bunlardan bazıları, firmaların stratejik kararlarında artık sürekli göz önünde bulundurmaları gereken "toplumsal pazarlama," "etik ve sosyal sorumluluk," "marka imajı," "hizmet" ve "internette pazarlama" konularıdır.
On yedi bölümde ele alınmaya çalışılan pazarlama yaklaşımlarını içeren kitap, yeni bir vizyonla tüm firmalara, önünü görmek isteyen tüm çalışanlara ve gelecekte pazarlama anlayışına sahip olmadan ilerlemenin mümkün olmadığının anlatılmak istendiği kişilere yararlı olması amacı ile hazırlamış.
(Tanıtım Bülteninden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Pazarlamanın Tanımı ve Gelişimi
.
Stratejik Planlama: Pazarlama Planı Geliştirme ve Uygulaması
.
Pazarlama Çevresi
.
Pazar Hedeflemesi ve Bölümlemesi (Segmentasyonu)
.
Tüketici Davranışları ve Karar Verme
.
Örgütsel Pazarlar ve Satın Alma
.
Ürün
.
Hizmet ve Kar Amacı Gütmeyen Örgüt Pazarlaması
.
Pazarlama Kanalları ve Dağıtım
.
Tutundurma (Promosyon)
.
Reklam ve Halkla İlişkiler
.
Satış Geliştirme ve Kişisel Satış
.
Fiyatlama
.
Pazarlama Araştırması
.
Küresel Pazarlama
.
İnternette Pazarlama
.
Etik ve Sosyal Sorumluluk