Yükseköğretimde (Üniversitelerde) Markalaşma Sinan Nardalı  - Kitap

Yükseköğretimde (Üniversitelerde) Markalaşma

1. Baskı, 
Nisan 2011
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
14x21
Sayfa:
154
Barkod:
9786055437237
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
10,19
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Devlet ve özel kesim arasında birçok sektörde özelleştirmelerle biten rekabet tüm dünyada üniversiteler arasında bütün kırıcılığıyla devam etmekte ve hatta artmaktadır. Bu rekabet ortamında öne çıkma, tercih edilme, kendini topluma daha iyi tanıtma yarısında üniversitelerin markaları olan isimleri bir kat daha önem kazanmaktadır. Üniversitelerde markalaşma konusu bu nedenle tüm dünyada çok sayıda araştırmacının ilgi alanına girmiş ve çok nitelikli çalışmalar yayınlanmıştır.Sinan Nardalı’nın alana kazandırdığı bu eser konuya ilişkin ülkemizdeki öncü çalışmalardan biri olarak değerlendirilmelidir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Dünden Bugüne Üniversiteler
.
Markalaşma Konusu ve Üniversiteler
.
Üniversitelerde Markalaşma
.
Marka Hukuku ve Üniversite İsminin Hukuki Niteliği
.
İçsel Pazarlama ve İçsel Markalaşma Bağlamında Üniversiteler