Spor Pazarlaması ve Bisiklet Sporunda Tutundurma Stratejileri Dr. Özlen Onurlu  - Kitap

Spor Pazarlaması ve Bisiklet Sporunda Tutundurma Stratejileri

1. Baskı, 
Ekim 2020
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
14x21
Sayfa:
136
Barkod:
9786052184493
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
150,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Sporun başlı başına bir endüstri düşüncesi gün geçtikçe yaygınlaşmış ve bu endüstri, direkt olarak sporla alakalı mal ya da hizmet üreten firmalardan, büyük ekonomik güce sahip kulüplere, taraftardan, sporla dolaylı ilişkide bulunan sektörlere kadar uzanan devasa bir genişliğe ulaşmıştır. Ancak devamlı büyüyen spor endüstrisinde özellikle Türkiye'de pastadan en büyük payı başta futbol olmak üzere basketbol, voleybol gibi belli başlı spor dalları almaktadır. Bu sert rekabet koşullarında diğer spor dallarının daha fazla kişiye uluşması, daha fazla takip edilip benimsenmesi ve tüm bunların sonucundan bu spor dallarından elde edilen gelirin artması için tutundurma stratejilerinin etkin biçimde yürütülmesi gerekmektedir.
Bisiklet sporu üzerine odaklanan bu kitabın, pazarlama alalına ilgi duyan lisans ve lisansüstü öğrenciler başta olmak üzere, uygulamacılar ve akademisyenler için faydalı bir çalışma olmasını ve özellikle spor pazarlaması hususunda yerli literatürde çok sınırlı sayıda bulunan yayınlara ek bir bakış açısı getirmesini umuyoruz.
(Tanıtım Bülteninden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Spor Pazarlaması ve Spor Pazarlamasının Artan Önemi
.
Spor Pazarlaması Karması
.
Spor Pazarlamasında Tutundurma Stratejileri
.
Bisiklet Sporunda Tutundurma Stratejileri Üzerine Bir Araştırma
Kitapla İlgili Kategoriler