Pazarlama İletişimi (Bütünleşik Bir Yaklaşım) Yrd. Doç. Dr. Nihal Paşalı Taşoğlu  - Kitap

Pazarlama İletişimi

(Bütünleşik Bir Yaklaşım)

1. Baskı, 
Eylül 2014
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
14x21
Sayfa:
201
Barkod:
9786055681319
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
40,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Bu çalışmada geleneksel pazarlama iletişimi unsurları olarak kabul gören reklam, halkla ilişkiler, kişisel satış gibi uygulamaların yanında kurumsal kimlik, medya planlaması, marka yönetimi gibi pazarlama iletişimine yön veren yeni yaklaşımlar da ele alınmaktadır.
Çalışmanın öncelikli amacı, pazarlama sürecinde iletişimin etkin rolünü ve bütünleşik yaklaşımın pazarlama iletişimine sağlayacağı katkıları belli başlı modeller ışığında gözler önüne sermektir. Bu açıdan, çalışmanın, pazarlama iletişimine ilgi duyan herkese, fakat özellikle iş dünyasına adım attıklarında yolları kaçınılmaz bir biçimde kesişecek olan genç pazarlamacılara ve iletişimcilere faydalı olacak bir kaynaktır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Modern Pazarlama Anlayışı ve Gelişimi
.
İletişim
.
Pazarlama İletişimi
.
Halkla İlişkiler
.
Reklam
.
Satış Tutundurma
.
Kişisel Satış
.
Doğrudan Pazarlama
.
İnternette Pazarlama
.
Sporsorluk
.
Medya Planlama
.
Marka Yönetimi
.
Bütünleşik Pazarlama İletişimi