U– Ticaret ve Pazarlama Fiziksel ve Dijitalin Kesişiminde Tüketiciyi Yakalamak Şafak Altay  - Kitap

U– Ticaret ve Pazarlama

Fiziksel ve Dijitalin Kesişiminde Tüketiciyi Yakalamak

1. Baskı, 
Kasım 2023
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
165
Barkod:
9786256559820
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
110,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
"Her yerde bilişim (ubiquitous computing)" teknolojilerinin günlük hayatta yaygın bir şekilde kullanılmaya başlanması, teknolojiler ve olanaklar dahilinde işletmelerin ve tüketicilerin karşılıklı etkileşimlerini dönüştürmeyi gerekli kılmaktadır. Söz konusu dönüşümler eş zamanlı olarak tüketicilere bir dizi değerler sunabilmeyi ve kolaylıklar sağlamayı gerektirmektedir. Dolayısıyla kaydedilen gelişmelerin pazarlamayı etkilemesi beklenirken, pazarlamanın da bu dönüşüm perspektifiyle yeniden ele alınması kaçınılmaz hale gelmektedir. Tüketicilere yönelik daha çok değer sunmayı amaçlayan pazarlamanın bu bağlamda tüketiciler üzerinde bazı etkiler oluşturabileceği öngörülebilir. Bu çerçevede işletmeler açısından bakıldığında dikkate alınması gereken konuların doğru bir şekilde anlaşılması önem arz etmektedir.
Bu eserin, teorik açıdan güncel ticaret ve pazarlama çabalarının neleri ihtiva ettiğini ve nelerin dikkate alınması gerektiğini göstermesi açısından fayda sunması beklenmektedir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
U–Ticaret
.
U–Pazarlama
Kitabın İçindekileri
Birinci Bölüm 
İslam İle İktisadı Birlikte Düşünmek 
1.1. Mevcut İktisat Yaklaşımları ve İslam 
1.2. İslam İle İktisat İlişkisi: Hangi Kavram? 
İkinci Bölüm 
Türkiye’de Sosyal Politikanın Gelişimi 
2.1. Türkiye’de Sosyal Politika Biliminin Gelişimi 
Üçüncü Bölüm 
İslam’da İktisat Bağlamında Sosyal Politika 
3.1. “İslam’da İktisat” İçinde Sosyal Politika Alanı 
3.2. İslam’da İktisat ve Sosyal Politika İlişkisi Bağlamında Türkiye