Göbeklitepe'den Endüstri 4.0'a Eğitim Çalışmaları Nail Yıldırım, Gülenaz Selçuk  - Kitap
Göbeklitepe'den Endüstri 4.0'a

Eğitim Çalışmaları

1. Baskı, 
Aralık 2019
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
411
Barkod:
9786257983266
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Kitabın Fiyatı:
200,00
İndirimli (%10):
180,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
21 yy. ve 4.sanayi devrimi ile beraber yapay zekânın gelişmesi ve otomasyon teknolojilerinin yaygınlaşması ile işverenlerin çalışanlarından beklentileri de değişmiş ve bu durum okul dışındaki eğitim ortamlarının önemini artırmıştır. Bu bağlamda ilgili sektördeki gelişmeleri yakından takip eden, gelişmelere uyum sağlayabilen, her zaman kendini güncelleyen bireylere ihtiyaç duyulmaktadır. Bireylere bu niteliklerin kazandırılmasında ki önemli kavramlardan biri de yaşam boyu öğrenmedir. Yaşam boyu öğrenme; bireyin bilgi yetenek ve uzmanlıklarda ilerlemek için bireysel, sosyal ve iş gücü ile ilişkili bir yaklaşımla, yaşamı içerisinde gerçekleştirdiği tüm öğrenme etkinlikleri şeklinde görülebilir.
Gerek okul içi gerekse okul dışındaki eğitimin temel amacı göz önüne alındığında, eğitim bireylerin entelektüel, sosyal ve kişisel gelişimlerinde kilit bir rol oynar. Bu bağlamda Göbeklitepe'den Endüstri 4.0'a: Eğitim Çalışmaları ismi verilen bu kitabın yirmi bir farklı bölümlerinde okul içi eğitim ve yaşam boyu öğrenme çalışmalarına yer verilmektedir.
(Önsözden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Öğretmen Adaylarının Ders Dışı Çalışma Alışkanlıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
.
Sınıf Öğretmenlerinin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin İncelenmesi
.
Öğretmenlerin Örgütsel Vatandaşlık Davranışları İle Algılanan Örgütsel Destek Düzeyleri Arasındaki İlişki
.
Öğretmenlerin Program Okuryazarlıkları Hakkında Nitel Bir Değerlendirme
.
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetiminde Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
.
Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Yeterlik Algılarının İncelenmesi
.
Dönüştürücü Liderliğin Prososyal Örgütsel Davranış Üzerine Etkileri: Türkiye Spor Federasyonları Örneği
.
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kişilik Tipleri İle Yaşam Boyu Öğrenme Yeterlik Algılarının İncelenmesi
.
Öğretmenlerin Eğitime İnanma Düzeyleri İle Öz Yeterliği Arasındaki İlişki
.
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dersi Sevdirmeye Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
.
Türkiye'de 2004–2017 Yılları Arası Sosyal Bilgiler Eğitimi ve Öğretimi Alanında Yapılmış Doktora Tez Çalışmalarının Konu Alanı Olarak İncelenmesi
.
Stratejik Liderlik Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Bir Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
.
Okul Yöneticilerine Uygulanan Zorunlu Yer Değiştirme Uygulaması Hakkında Okul Yöneticilerinin ve Öğretmenlerin Görüşlerin İncelenmesi
.
İstenmeyen Öğrenci Davranışlarına Yönelik Öğretmen Tutumlarının İncelenmesi
.
Okul Öncesi Öğrenci Velilerinin Öğretmen Memnuniyet Düzeylerinin Analizi
.
Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Öğretmenlere Tavsiye Edilen Kitapların Öğretmenlerin Mesleki Gelişimine Katkılarına Yönelik Bir Analiz
.
Sınıfta Öğrencı Motivasyonunu Sağlayan Etmenler Hakkında Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
.
İkili Öğretim Veren Okullarda Çalışan Öğretmenlerin İkili Öğretime İlişkin Görüşleri
.
Örgütsel Mutluluk İle Öğretmen Motivasyonu Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
.
Öğretmenlerin Okumaya Karşı Tutumları İle Etkili İletişim Becerileri Arasındaki İlişki
.
İlkokullarda Yetiştirme Programına İlişkin Programı Uygulayan Öğretmenlerin Görüşleri ve Karşılaşılan Sorunlar