Reklam Çekicilikleri Prof. Dr. Müge Elden, Uğur Bakır  - Kitap
1. Baskı, 
Eylül 2010
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x21
Sayfa:
336
Barkod:
9789750508066
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
220,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Cinsellik, mizah ve korku; kitle iletişim araçlarının hemen hepsinde sıkça başvurulan dikkat çekme ve ikna etme temalarıdır. Bu çekiciliklerin en “yaratıcı” biçimde değerlendirildiği alan ise elbette reklamlardır. Tüketici kitlesinin, yani aşağı yukarı bütün toplumun fiziksel, psikolojik ve sosyal gereksinimlerine ustaca seslenen reklamlar, eksikleri gerekirse mucizeler yaratarak giderme vaadiyle, tüketim konusundaki tercihleri yönlendirirler.
Tüketicinin satın alma kararı verirken bir ürünü değil de diğerini tercih etmesini sağlayan, işte bu vaat dolu mesajın içeriği ve sunuluş biçimidir. İstenen etkiyi yaratabilmenin en kestirme yolu ise dürtülere seslenmektir. Profesör Müge Elden ve Araştırma Görevlisi Uğur Bakır, reklamın dilini, yöntemlerini ve cinsellik, mizah ve korku çekiciliklerinin bu düzlemde nasıl ve neden yer aldığını hem meraklısına hem de uzmanlara hitap edecek şekilde anlatmayı başarıyorlar.
Kitapla İlgili Kategoriler