İnternet Reklamlarının Tüketicinin Satın
Alma Davranışlarına Etkileri Yrd. Doç. Dr. Sefer Gümüş, Semih Sungur, Hande Gülnihal Gümüş Bilim  - Kitap

İnternet Reklamlarının Tüketicinin Satın Alma Davranışlarına Etkileri

1. Baskı, 
Ocak 2014
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x21
Sayfa:
141
Barkod:
9789944157728
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Bu çalışmada, yeni pazarlama anlayışları çerçevesinde, günümüzde yaygın hale gelen internet reklamlarının tüketici davranışlarına etkileri incelenmektedir. İnternet reklamlarının doğası ve klasik reklam araçlarınkinden farklarının da ayrıntılı verilmeye çalışıldığı tezimde tüketicilerin satın alma kararları üzerindeki doğrudan ve dolaylı etkileri çözümlenmeye çalışılmıştır.
Bunun da yanında, internet reklamlarının marka bilinci oluşturma, sosyal semboller ve değerler yaratma, etkin ürün ve fiyat araştırması yapabilme, müşteri memnuniyetlerini sergileyebilme özellikleri üzerinde durulmuştur. Bu alanda yapılan önceki çalışmalar dikkate alınarak, sadece internet erişimi imkanı ve kullanma alışkanlığının bulunduğu kentli bir grup üzerinde bir anket uygulanmıştır. Sorulan sorularla internet reklamlarının sınırları belirtilen grubun ürün hakkında bilgilenme biçimlerini, marka algısı ve aşinalık niteliğini ve satın alma süreçlerini hangi düzeyde etkilediği araştırılmıştır.