Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   
Marka Birleşmeleri
''Tüketici Satın Alma Kararına İlişkin Bir Uygulama''
Şubat 2018 / 1. Baskı / 277 Syf.
Fiyatı: 43.00 TL
24 saatte kargoya verilir.
 
Sepete Ekle
   

Günümüzde birçok işletme, çevresel dinamiklerin birbirleriyle uyumlu olarak kalmasının zor olduğu bir ortamda rekabet etmektedir. Bunun yanı sıra, yeni teknolojik gelişmeler, tüketici tercihlerindeki değişimler ve rekabetçi işletmelerin yoğun girişimleri, pazarlarda bir takım farklılaşmalara yol açmaktadır. İşletmelerin varlıklarını korumak ve verimliliklerini arttırmak için çeşitli kaynaklara ihtiyaç duymalarının yanı sıra, Ar-Ge, üretim ve marka yaratma gibi konularda da yeni kaynaklara gereksinimi vardır.

İşletmelerin pazarlarının küçülmeye başlaması durumunda; bu kaynakları nereden temin edecekleri, çeşitli tehditlerin ortaya çıkması ya da fırsatların kaçırılmaması için hangi stratejileri hızlı bir şekilde uygulamaya koyacakları gibi sorunlara çözüm üretmeleri gerekmektedir. Bu bağlamda, marka birleşmeleri; kaynaklar, zaman, imkân ve yetenekler gibi kısıtların aşılabilmesi için işletmelerin uygulayabilecekleri önemli stratejilerden biridir.

(Tanıtım Bülteninden)

Konu Başlıkları
Markalama Kararları ve Marka Denkliğinin Marka Yönetimi Açısından Önemi
Marka Birleşmeleri ve Tüketici Davranışları
Marka Birleşmeleri ve Tüketici Satın Alma Kararına İlişkin Bir Uygulama
Barkod: 9786053446309
Yayın Tarihi: Şubat 2018
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 15x20
Sayfa Sayısı: 277
Yayınevi: Gazi Kitabevi
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2019