Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Holistik Pazarlama
Holistik Pazarlamanın Tüketici Temelli Marka Değeri Üzerindeki Rolü
Mayıs 2020 / 1. Baskı / 190 Syf.
Fiyatı: 32.00 TL
4 günde kargoya verilir.
 
Sepete Ekle
   

Bugün şirketler şimdiye kadarki en zorlu rekabetleriyle karşı karşıyadır. Bununla birlikte, bir ürün ve satış felsefesinden bütünsel bir pazarlama felsefesine geçmek, onlara rekabette daha iyi performans şansı verecektir (Kotler & Keller, 2012:119). Dolayısıyla holistik pazarlama kavramı bir düşünme biçimidir, kurumun genel faaliyetlerini yönlendiren bir yönetim felsefesidir, sadece pazarlama faaliyetlerini değil, örgütün tüm çabalarını etkiler. Bugün pazarlamanın yeni kapsamını ve karmaşıklığını tanıyan ve eski yaklaşımları yenilikçi yaklaşımlarla uyumlu hale getirmeyi amaçlayan holistik pazarlamaya yönelik bir paradigma değişikliğine ihtiyaç vardır.

Holistik pazarlama, geniş ve entegre bir bakış açısıyla her şeyin önemli olduğu fikrinden yola çıkar (Choi vd., 2015:233). Çalışmada "Holistik Pazarlama" kavramı yerine "Bütünsel Pazarlama" ya da "Bütüncül Pazarlama" gibi Türkçe bir kavramın kullanılmamasının nedeni, "Holistik Pazarlama" nın boyutlarından bir olan "Bütünleşik Pazarlama İletişimi" kavramı ile karıştırılma riskidir. Bu düşünceden hareketle orijinal kavramın kullanımı tercih edilmiş.

(Tanıtım Bülteninden)

Konu Başlıkları
Holistik Pazarlama
Tüketici Temelli Marka Değeri
Holistik Pazarlama ile Tüketici Temelli Marka Değeri Etkileşimi
Holistik Pazarlamanın Tüketici Temelli Marka Değeri Üzerindeki Rolü: Mobil İletişim Sektörü Müşterileri Üzerine Bir Araştırma
Barkod: 9786257915199
Yayın Tarihi: Mayıs 2020
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 190
Yayınevi: Eğitim Yayınevi
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Kazım Yeni
Temmuz 2020
45.00 TL
Sepete Ekle
Filiz Aslan Çetin ...
Haziran 2020
30.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2020