Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   
Süreç Yönetimi ve Süreç İyileştirme
Ocak 2012 / 2. Baskı / 152 Syf.

Baskısı tükenmiştir.
 
   

Giderek küreselleşen ve rekabetin her alanda çok yoğun olduğu dünyamızda müşteri memnuniyetini sağlamanın, ki artık bu yeterli değil, sadık müşteriler yaratmanın önemi herkesçe bilinmektedir. Her çeşit üründen çok sayıda markanın olduğu, bunların fiyat ve işlevlerinin birbirine çok yakın olduğu günümüzde müşteriye hizmet, davranış, yaklaşım önem kazanmıştır. Bilgi çağının ortamı, şirketleri maddi olmayan değerlerini keşfetmek ve harekete geçirmek durumunda bırakmıştır.

Maddi olmayan değerler derken; mevcut müşterilerin sadakatini korumak, yeni müşteri kitleleri bulmayı sağlayacak ilişkiler geliştirmek, hedef müşteri tarafından talep edilen yeni ürünleri geliştirmek, yüksek kaliteli ürün ve hizmetleri düşük maliyetlerle ve kısa teslim süreleriyle üretmek gibi değerler kastedilmektedir. Bunları başarabilmek için bir şirket süreçlerini doğru şekilde belirlemiş, profesyonelce yönetiyor ve sürekli iyileştirme yapıyor olmalıdır.

Barkod: 9789753226103
Yayın Tarihi: Ocak 2012
Baskı Sayısı:  2
Ebat: 14x21
Sayfa Sayısı: 152
Yayınevi: Sistem Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Adnan Kulaksızoğlu
Nisan 2019
23.00 TL
Sepete Ekle
Ümit Grace Samur
Aralık 2018
45.00 TL
Sepete Ekle
Joe Navarro
Kasım 2018
30.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2020