Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   
ANDROID Oyun Programlamaya Giriş
Ekim 2015 / 2. Baskı / 304 Syf.

Baskısı tükenmiştir.
 
   

Mobil cihazlar, günlük ve iş hayatımızda kapsamlı bir yere sahip oldu. Bunun neticesinde yeni iş alanları doğdu. Bilişim teknolojileri alanında çalışanlar, bu ani ve büyük değişime hızlıca adapte olmak için adeta yarıştılar-yarışıyorlar. Tüm dünyada olduğu gibi, ülkemizde de yazılım sektörünün önde gelen problemlerinin başında nitelikli eleman azlığı gelmektedir. Bu probleme en büyük sebep olarak yetersiz bilgi kaynağı ve kullanımına işaret ediliyor.

Bu kitapta 2D grafik uygulamaları destekleyen “AndEngine” oyun motoru incelenmiştir. AndEngine, Nicolas Gramlich tarafından geliştirilen açık kaynak projesidir. Kitabın yazım tarihi itibariyle güncel AndEngine sürümü GLES 2.0’dır. AndEngine ile geliştireceğiniz uygulamaları tamamen Java programlama dili kullanacaksınız. Bunun için Java bilginiz en az Java Standart Edition düzeyinde olmalı ve temel Android programlama bilgisine sahip olmanız gerekmektedir. AndEngine oyun motorunu kullanarak geliştirilen birçok popüler oyun bulunmaktadır. Siz de 2D destekli oyunlarınızda AndEngine’i kullanabilirsiniz.

Konu Başlıkları
Andengine Oyun Motoru
Android SDK ve Emulatör Kurulumu
Andengine ve Box2D Kurulumu
Andengine Proje Oluşturma & Çalıştırma
Basegameactivity Sınıfı
Alan–Kamera Nesneleri
Boundcamera ve Camerafactory Sınıfı
Zoomcamera ve Smoothcamera Sınıfı
Scene (Sahne) Sınıfı
Wakelockoptions, Touchoptions ve Diğer Sınıflar
Görüntü Oluşturma (Resim, Animasyon, Metin)
Texture Sınıfı
Sprite Sınıfı
Animatedsprite Sınıfı
Görüntü Objeleri
Line ve Rectangle Kullanımı
Metinsel Objeler
Buildabletexture Nesnesi
Changeabletext Nesnesi
Multi–Touch Programlama
Dokunmaları (Touch) Yönet
Contact, Fixture Sınıfları
Joint, Revolutejointdef, Linejoint Sınıfları
Physicsworld, Physicsfactory Sınıfları
Physicsconnector, Physicsconnectormanager Sınıfları
Fiziksel Nesneler, Hız, Ağırlık ve Çarpışmalar, Eklem Oluşturma
Barkod: 9786055201654
Yayın Tarihi: Ekim 2015
Baskı Sayısı:  2
Ebat: 15x21
Sayfa Sayısı: 304
Yayınevi: Kodlab Yayın Dağıtım
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Uğur Gelişken
Ekim 2019
95.00 TL
Sepete Ekle
Engin Tekin ...
Eylül 2019
29.00 TL
Sepete Ekle
Mehmet Akif Arvas
Ağustos 2019
32.50 TL
Sepete Ekle
Erdal Delebe
Ağustos 2019
45.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2019