Postmodernizmin Etkileşim Odaklı Yansımaları Deneyimsel Pazarlama Dr. Zührem Yaman  - Kitap
Postmodernizmin Etkileşim Odaklı Yansımaları

Deneyimsel Pazarlama

1. Baskı, 
Eylül 2017
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
128
Barkod:
9786053446651
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Yayınevi:
Fiyatı:
110,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Bu çalışma; postmodernizmin pazarlama alanına etkimelerinin en önemli yansımalarından biri olan Deneyimsel Pazarlamayı bütüncül bir bakış açısıyla ele almaktadır. Çalışmanın son bölümünde farklı sektörel deneyimsel pazarlama örneklerine yer verilmiş.
(Önsözden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Postmodern Öncesi ve Sonrası Pazarlama Anlayışına Bütünsel Bir Bakış
.
Postmodern Pazarlama Yöntemlerine Genel Bakış
.
Deneyim Kavramı ve Müşteri Deneyimi
.
Deneyimsel Pazarlama