Değişen Tüketiciyi Anlamak Güncel Araştırmalar Dr. Öğr. Üyesi Cansu Tor Kadıoğlu  - Kitap

Değişen Tüketiciyi Anlamak

Güncel Araştırmalar

1. Baskı, 
Temmuz 2021
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
176
Barkod:
9786257588959
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Yayınevi:
Fiyatı:
100,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
"Değişen ve küreselleşen dünyanın hızına, pazarlama alan yazını da değişerek ve güncellenerek yetişmeye çalışmaktadır.
Tüketici kültür teorisinde değişimler, hedonik tüketim trendleri, zenosentrizm, fenomen pazarlama, gönüllü sadelik, mobil pazarlama, deneyimsel pazarlama, sugrofobi, insan kaynaklarında pazarlama ve pandemi sonrası değişen tüketici davranışları konuları üzerine 10 bölümün yer aldığı bu kitabın, tüketici odaklı güncel çalışmaları okumak ve değişen tüketiciyi anlamak isteyen herkese faydalı olması beklenmektedir."
(Tanıtım Bülteninden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Tüketim Kavramının Boyut Değiştirmesi: Geçmişten Günümüze Tüketici Kültürü Teorisi
.
Covid–19 Dönemi Hedonik Tüketim Trendleri
.
Covid–19 Süreci ve Sonrası Tüketim Eğilimleri ve Pazarlama Stratejileri
.
Mobil Pazarlama Kavramı ve Tüketicilerin Mobil Pazarlama Kabulü
.
Influencer Pazarlaması
.
Bir Yaşam Tasarımı: Gönüllü Sadelik
.
Tüketicilerin Yeni Korkusu:Sugrophobia
.
Zenosentrısm (Yabancı Hayranlığı) ve Tüketici Temelli Marka Değeri
.
Deneyimsel Pazarlama
.
Pazarlama Bakış Açısıyla İnsan Kaynakları Yönetimi