Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 


 
 Arama Sonuçları
 71 ürün | 41-60    Sıralama
 
Şirvan Şen Demir
Ekim 2011

Salgın nedeniyle temin edilememektedir.
   
Halkla ilişkilerin ve iletişimin örgütler için ne kadar önemli olduğu diğer sektör örgütlerince fark edilmekte ve uygulanmaktadır. Ancak, turizm işletmeleri, özellikle çok büyük ve kurumsal olamayan...
 
 
Metin Işık, Mustafa Akdağ
Mart 2011
35.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu çalışma, geçmişten günümüze halkla ilişkiler sürecini incelemektedir. Çalışmada, halkla ilişkilerle ilişkili olduğu ifade edilen birçok konu ve olay ele alınmakta, belirli sıralamalar takip...
 
 
Özlem Aşman Alikılıç
Ocak 2011

Baskısı tükenmiştir.
   
Halkla ilişkiler 2.0’ın dünyasına hoşgeldiniz Halkla ilişkiler, internet ve sosyal medya ile sadece yakınlaşmakla kalmadı, sıkı bir işbirliğine girdi. Bu işbirliği aslında hedef kitleler ile kurum...
 
 
Güler İslamoğlu
Nisan 2010

Baskısı tükenmiştir.
   
Bu kitap; hatalar ve olumsuzluklar üzerine odaklanıp bunları cezalandırmak yoluyla düzeltmek yerine, pozitif psikoloji yaklaşımı doğrultusunda, olumlu davranışları teşvik edip bunları güçlendirmenin...
 
 
Ebru Belkıs Kamanlıoğlu, Aylin Göztaş
Şubat 2010
20.00 TL
Sepete Ekle
   
Son zamanlarda kafanızda yer alan her şey gündeminizi oluşturur. Bireysel sorunlardan sosyal konulara kadar, çevrenizle paylaşmayı planladığınız her satır gündeminizin bir parçasıdır. Bireysel...
 
 
Mustafa Karadeniz
Ocak 2010
24.00 TL
Sepete Ekle
   
Halkla ilişkiler üzerine yazılmış olan bu çalışmada kavram ve tanımlar araştırılarak işletmelerdeki halkla ilişkiler uygulayıcılarının bilmesi gereken başucu rehberi niteliğindeki temel prensipler...
 
 
Tuğçe Gürel Boran
Ocak 2010
23.50 TL
Sepete Ekle
   
“Halkla İlişkiler Meslek Etiği” Konusundaki Algılarına Yönelik Bir Araştırma” başlığını taşıyan çalışma da Gürel, halkla ilişkiler mesleğinde etik konusuna yönelik geniş bir literatür taramasının...
 
 
Emine Oyur, Kenan Mehmet Ekici
Ocak 2010

Baskısı tükenmiştir.
   
 
 
Mehmet Alikişioğlu
Ocak 2009
27.50 TL
Sepete Ekle
   
Birçok yayında, halkla ilişkiler, tutundurma karması içinde kişisel satış ve reklam gibi unsurlarla birlikte gösterilmektedir. Buna rağmen, pazarlama ve müşteri ilişkileri ve satış yönetimi ile...
 
 
İdil Sayımer
Ocak 2008
34.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitap yeni iletişim teknolojilerinin genel olarak iletişim çalışmaları, ancak özelde halkla ilişkiler iletişimi açısından önemini ortaya koymayı ve uygulamaya dönük başarılı örnekleri yansıtmayı...
 
 
İrfan Erdoğan
Ocak 2008

Baskısı tükenmiştir.
   
Halkla İlişkiler günümüzde beyin yönetimi yapan dev endüstrilerin bir parçasıdır. Bu kitapta halkla ilişkilerin tarihsel gelilmesi ve bu gelimenin anlamı; halkla ilişkilerin asıl doğası, amaçları ve...
 
 
İdil Sayımer, Pınar Eraslan Yayınoğlu
Ocak 2008

Baskısı tükenmiştir.
   
Bu kitap; iletişim çalışmaları arasında geniş bir ilgi gören halkla ilişkiler – siyasal iletişim – reklam üçgenindeki çeşitli konuların, yine aynı şekilde önemli ölçüde ilgi duyulan mesleki etik...
 
 
Mehtap Sümersan Köktürk, A. Müge Yalçın, Emine Çobanoğ
Ocak 2008

Baskısı tükenmiştir.
   
Bu kitap kurum imajı ve ölçümü konusu ile ilgilenen akademisyenler, pazarlama yöneticileri, halkla ilişkiler yöneticileri, üst düzey yönetim, danışmanlık şirketleri gibi stratejilerin uygulanmasında...
 
 
Ayhan Biber
Ocak 2007
20.00 TL
Sepete Ekle
   
Halkla İlişkiler kavramsal çerçevesi henüz çok net şekilde çizilebilmiş bir akademik çalışma veya uygulama alanı olmadığından, kavram kargaşası bu alanın önemli bir sorunu olarak karşımıza...
 
 
Yıldız Dilek Ertürk
Ocak 2007
25.00 TL
Sepete Ekle
   
Halkla İlişkiler Alanına Örgütsel Davranış Yansımaları kitabında; örgüt psikolojisi alanındaki kuramsal yazın bilgileri nedensel ilişkiler eşliğinde tartışılırken ortak konular halkla ilişkiler ve...
 
 
M. Sezai Türk, Ahmet Güven
Ocak 2007

Baskısı tükenmiştir.
   
Sosyal bilimler alanındaki birçok kavram gibi halkla ilişkiler kavramının da herkesin üzerinde birleştiği, kesin bir tanımı yoktur; neredeyse akademisyen ve uygulayıcı sayısı kadar farklı tanımı...
 
 
Bilgehan Gültekin
Kasım 2006
20.00 TL
Sepete Ekle
   
Kurum ile hedef kitleleri arasında en az ve en sağlıklı iletişim kanalı olarak da nitelendirebileceğimiz etkinliklerin, beklenen neticeye ulaşabilmesi için, politika ve stratejiler doğrultusunda...
 
 
Mine Şimşek Narbay
Ocak 2006
20.00 TL
Sepete Ekle
   
Kitabın ana amacı; kriz iletişimi ve bu tür iletişimde halkla ilişkiler biriminin rolünü ortaya koymaktır. Bu amaçla, krizin her aşamasında halkla ilişkilerin görev ve sorumluluklarının neler olduğu...
 
 
Pınar Eraslan Yayınoğlu
Ocak 2005
40.00 TL
Sepete Ekle
   
Çalışmada iki noktaya dikkat edilmiştir. İlki, araştırma yöntembilimi içindeki birçok türü ortak yönleri açısından yeniden sınıflandırmaya çalışmak. İkincisi, araştırma biliminin yaklaşımı ile halkla...
 
 
Sema Yıldırım Becerikli
Ocak 2005

Baskısı tükenmiştir.
   
Çekişmeli görüşlerin ileri sürüldüğü disiplinler arası bir alan olma özelliğini hâlâ koruyan halkla ilişkiler; reklâmcılık ve pazarlama ile birlikte hem akademik alanda hem den uygulama alanında...
 
 
 71 ürün | 41-60 
 1 2 3 4  
 
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2020

 


×
Değerli Okuyucularımız,
Ülkemizde hızla yayılan Covid-19 salgını nedeniyle İstanbul Çağlayan, Kartal ve BAM Adliyesi Şubelerimizin faaliyetleri 23 Mart 2020 tarihinden itibaren geçici olarak durdurulmuştur.
Kitap ihtiyacınızı karşılayabilmek için;
İstanbul Şişli Şubesi:
Pazartesi, Salı, Perşembe, Cuma 09:00-17:00
Strazburg Caddesi Şubesi:
Salı, Perşembe 9:00 – 17:00
arasında hizmet vermeye devam edecektir.
Ayrıca web sitemizden vereceğiniz siparişleriniz aksamadan gönderilmeye devam edecektir.
Bu sıkıntılı süreci kısa sürede atlatmasını ve hastalığa yakalanan herkesin bir an önce sağlığına kavuşmasını diliyoruz.