Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 


 
 Arama Sonuçları
 395 ürün | 1-20    Sıralama
 
Naim Çetintürk
Ekim 2019
38.00 TL
Sepete Ekle
   
15 yıl boyunca dijital pazarlama alanında yönetici olarak çalıştığı gerek ulusal gerekse uluslararası birçok firmanın dijital pazarlama, dijital reklam ve remarketing (yeniden pazarlama)...
 
 
Muhammed Bilgehan Aytaç
Ekim 2019
20.00 TL
Sepete Ekle
   
Kişilik özelliği olarak narsisizm, yüksek öz saygılı, güce fazlasıyla tamah eden, ikili ilişkilerde samimiyetten yoksun, güçlü bir imge uğruna duygularını geri plana atan, tanrılara has bir şekilde...
 
 
Ruziye Cop, Oya Eru
Ekim 2019
34.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu çalışma, mobil pazarlama kavramını adından da anlaşılacağı gibi tüm unsurları ile ele almaya çalışmaktadır. Kitap, pazarlama kavramının bugün geldiği nokta ve internetin bu süreci nasıl etkilediği...
 
 
Oya Eru
Ekim 2019
17.50 TL
Sepete Ekle
   
Entegrasyonun son derece önemli olduğu bu yeni dünyada pazarlama yöneticilerinin uygulamaya başladığı bu yeni stratejilerden birisi bütünleşik kanallı pazarlama stratejileridir. Bu çalışma,...
 
 
Mehmet Marangoz, Ali Emre Aydın
Ekim 2019
28.00 TL
Sepete Ekle
   
Sosyal sorunlara odaklanan ve kar amacı gütmeyen bir yaklaşım olan sosyal pazarlama, hem teorik olarak hem de uygulamada her geçen gün üzerinde tartışılan ve yeni uygulama alanları olan bir...
 
 
Aysun Kahraman, Esra Güven
Eylül 2019
50.00 TL
Sepete Ekle
   
Teknoloji ve çevresel koşullarda büyük değişimlerin yaşandığı günümüz dünyasında her geçen gün akademik literatüre yeni konu ve kavramlar dahil olmaktadır. Yeni kavramların hayatımıza da girmesiyle...
 
 
Erkan Akar
Eylül 2019
30.00 TL
Sepete Ekle
   
Çoğu alanda olduğu gibi "E-ticaret" de "2.0"'a dönüşüm yaşamaktadır. Günümüzde artık alışverişler sosyalleşmekte ve mobil olarak kolaylıkla ve her yerden yapılabilir hale gelmektedir. Web 2.0,...
 
 
Begüm Şahin
Ağustos 2019
21.50 TL
Sepete Ekle
   
Günümüzde startuplar ile ilgili akademik çalışmaların çoğunluğu Amerika Birleşik Devletleri ve diğer gelişmiş ülkelerde gerçekleşmektedir. Türkiye gibi gelişmekte olan ülkelerde araştırma sayısı...
 
 
Mine Satı, Serkan Kılıç
Temmuz 2019
25.00 TL
Sepete Ekle
   
 
 
Yavuz Odabaşı
Haziran 2019
32.00 TL
Sepete Ekle
   
Y, Z, ve Alfa kuşakları… Pazarlama sektörünün hedef kitlesi hızla değişiyor. Artık Z kuşağına ürün pazarlarken kullanılan yöntemler Alfa kuşağı için geçerli değil. Peki, teknolojisiz bir dönem...
 
 
Gürdal Ülger
Mayıs 2019
35.00 TL
Sepete Ekle
   
İstanbul'un orta yerinde bir Venedik meydanı havası solumak, Ankara bozkırında marinaya teknenizi bağlamak, Dubai'de 48 derecede kayak yapmak ister misiniz? Cevabınız evet ise postmodern...
 
 
Nevin Altuğ, Şeniz Özkan
Nisan 2019
48.00 TL
Sepete Ekle
   
Sürekli değişen ve gelişen pazarlama ortamını yakından ele alan bu kitap, bu alanda en güncel bilgileri sunabilmeyi hedeflemiş. Kitap, günümüz pazarlama dünyasını etkileyen önemli gelişmelerden...
 
 
İlyas Ertuğrul İnan
Nisan 2019
25.00 TL
Sepete Ekle
   
Pazarlama taktiklerindeki ve Teknolojik alandaki gelişmelerle birlikte gıda sektöründe üretim maliyetini azaltma yarışı ürünlerin "HELAL "liğini tehlikeye sokmuştur: -İran'da Helal sertifika...
 
 
Kevin Lane Keller
Mart 2019
65.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitabın temel amacı, marka sermayesini inşa etmek, ölçmek ve yönetmek için gerekli olan pazarlama programlarının ve etkinliklerinin tasarımı ve uygulanması konularında kapsamlı ve güncel bir...
 
 
Jagdish N. Sheth, Dennis E. Garrett
Mart 2019
35.00 TL
Sepete Ekle
   
Sheth, Garrett ve Gardner'ın Pazarlama Teorisi adlı kitapları pazarlama akademik dünyasına adım atacak bir kişinin başucu kitabıdır. Pazarlama Teorisi pek çok pazarlama doktora ve hatta bazen...
 
 
Yavuz Odabaşı
Mart 2019
34.00 TL
Sepete Ekle
   
- Tüketici kimdir? - Nasıl öğrenir? Nasıl algılar? - Tüketici davranışlarına etki eden faktörler nelerdir? - Tüketici davranışı ve pazarlama stratejisi arasındaki ilişki nasıl...
 
 
Aziz Öztürk, Ömer Faruk Güven
Şubat 2019
39.50 TL
Sepete Ekle
   
Bankacılık ürünlerinin birer hizmet oluşu, insan etkileşiminin her zaman var olacağını ve bu etkileşimlerde karar vericinin kral olan müşteri olacağı kaçınılmazdır. Bundan dolayı, bankacılık...
 
 
Aybegüm Güngördü Belbağ
Şubat 2019
17.00 TL
Sepete Ekle
   
Çalışma, pazarlama biliminden sosyoloji, psikoloji ve antropolojiyle bütünleşen konuları, anlaşılır biçimde ve temel noktalarıyla anlatmayı amaçlamaktadır. Bu kapsamda, özellikle kültürel konular...
 
 
Mustafa Ünsalan
Şubat 2019
58.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu çalışmanın amacı pazarlama alanında kendini geliştirmek isteyen akademisyenlere, araştırmacılara ve özel sektör çalışanlarına farklı bir pencere sunmaktır. Kitap 3 kısım olmak üzere 17 bölümden...
 
 
Sevgi Ayşe Öztürk
Şubat 2019
23.00 TL
Sepete Ekle
   
Kitabın bu baskısında daha önceki baskılarda olduğu gibi genel pazarlama ilkelerinin hepsi yer almamakta, daha çok hizmet pazarlamasının genel pazarlamadan farklı yönleri üzerinde durulmaktadır....
 
 
 395 ürün | 1-20 
 1 2 3 ...  
 
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2019