Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 


 
 Arama Sonuçları
 560 ürün | 41-60    Sıralama
 
Charlie Gere
Ekim 2019
35.00 TL
Sepete Ekle
   
Banka hesaplarımızdan süpermarketlere yapılan ödemelere, izlediğimiz filmlere kadar, birler ve sıfırların oluşturduğu diziler dünyamızı boğuyor. Dijital teknoloji, modern toplumu çeşitli biçimlerde...
 
 
Nilüfer Voltan Acar
Ekim 2019
15.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitapta, neden İnsan İlişkileri dersinin grupla psikolojik danışma süreci içinde verilmesinin gerekçesine yer verilmiştir. Konuşur gibi yalın bir dille yazılan kitapta, konuyla ilgili örnekler ve...
 
 
Hatun Boztepe Taşkıran
Eylül 2019
35.00 TL
Sepete Ekle
   
"Dijital Aktivizm Üzerine" isimli kitap çalışması akademik çalışmalarda önemli bir araştırma ve inceleme konusu olarak ilgi çeken dijital aktivizmi tüm boyutlarıyla ele almayı amaçlamaktadır....
 
 
Bahar Urhan Torun
Eylül 2019
28.00 TL
Sepete Ekle
   
Kitap bir kişisel gelişim kitabı değil, "soft skills" adı verilmiş olan bir takım insani becerilerin hayatımızdaki öneminin altını çizmeye çalışan bilimsel bir...
 
 
Metin Kazancı
Eylül 2019
69.90 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitap son yirmi yıldır önemi çok artan halkla ilişkiler olgusunu ve tekniğini açıklamaya, bu alanda ortaya çıkan sorunları ve bunların çözümünü okuyucuya aktarmaya çalışmaktadır. Halkla...
 
 
E. Gülbuğ Erol
Ağustos 2019
28.00 TL
Sepete Ekle
   
Baudrillard'ın ifadesiyle, kitle iletişiminin her an ve her yerde olduğu bir çağda medya, imgelerden oluşan yeni gerçeklikler yaratmaktadır. Bu gerçeklikler anlamlarını başka imgelerden alır ve...
 
 
Bayram Kellecioğlu
Ağustos 2019
21.50 TL
Sepete Ekle
   
İnsanların iş hayatlarında kurdukları iletişim, onların işe karşı olan tutum ve davranışlarını etkilemektedir. İşe karşı olan pozitif tutum iş doyumunu, işe karşı olan negatif tutum ise iş...
 
 
Şermin Tekinalp, Ruhdan Uzun
Ağustos 2019
29.50 TL
Sepete Ekle
   
 
 
Ali Arıcı, Sevil Bayçu
Ağustos 2019

Salgın nedeniyle temin edilememektedir.
   
Dikkat çekmek, bilgi vermek, etkilemek, hatırlatmak, ikna etmek, markaya değer eklemek, pazarlama iletişimi çabalarını desteklemek gibi işlevleri olan reklam; mesaj kirliliği, değişen tüketici...
 
 
Paul Heyer, David Crowley
Temmuz 2019
40.00 TL
Sepete Ekle
   
İletişim tarihi sadece günümüz medya teknolojilerinin tarihinden ibaret değildir. Bu tarih, insanın yeryüzündeki varlığına içkindir. İnsan, temel bir iletişim gücü olarak varlığını sürdürebilmek ve...
 
 
Uğur Batı
Mayıs 2019
40.00 TL
Sepete Ekle
   
Kitap, reklamcılığı ilk olarak kavramsal olarak inceliyor. Reklamın tüm unsurlarını, ideal biçimleriyle ve örneklerle okuyucuya anlatmayı amaçlıyor. Reklamın Dili'nde yazar, reklamı reklam yapan...
 
 
Utku Dönmez, Bilge Okutan
Mayıs 2019
65.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitap ile uygulamada karşılaşılan hukuki sorunlardan yola çıkılarak, sosyal medyanın iş ilişkilerine ne şekilde etkiler doğurabileceği gösterilmiş ve bu kapsamda bir nebze de olsa iş sözleşmesinin...
 
 
Meltem Bostancı
Nisan 2019
27.00 TL
Sepete Ekle
   
Günümüzde medya etki, kapsam ve/veya yönlendirme gibi özellikleri nedeniyle özellikle çocuk ve gençlerin üzerinde önemli bir kontrol gücüne sahiptir. Medyanın kontrol etkisinin olumsuz sonuçlara yol...
 
 
Korkmaz Alemdar
Nisan 2019
30.00 TL
Sepete Ekle
   
Giderek karmaşık ve acımasız hale gelen dünyamızda yaşananları anlayabilmek, doğruyu yanlıştan ayırt edebilmek için gazetecilere ihtiyaç vardır. Gazeteciler neyin ne olduğunu, neden olduğunu...
 
 
Kemal Çağlar
Nisan 2019
23.00 TL
Sepete Ekle
   
İletişim, sözlü veya sözsüz mesajların (duygu, düşünce, davranış ve bilgi) en az iki kişi arasında alışverişi ile mümkün hale gelir. Sözlü mesajlar daha çok fikirlerimizi yansıtırken, sözsüz...
 
 
Filiz Balta Peltekoğlu
Mart 2019
69.50 TL
Sepete Ekle
   
Kitap, reklâm, toplum ve popüler kültür etkileşimi gibi önemli kuramsal konulara odaklanmanın yanı sıra, reklâm araştırması, medya stratejisi, bütçe ve yaratıcılık gibi uygulamaya dayalı konulara da...
 
 
Atalay Bahar
Mart 2019
38.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitap Emniyet Teşkilatı'nın yapısal, fonksiyonel, hukuki değişim ve gelişmeler doğrultusunda biçimle-nen iletişim ve halkla ilişkiler faaliyetlerini irdelemenin yanı sıra, polisin hedef...
 
 
Yavuz Odabaşı
Mart 2019
34.00 TL
Sepete Ekle
   
- Tüketici kimdir? - Nasıl öğrenir? Nasıl algılar? - Tüketici davranışlarına etki eden faktörler nelerdir? - Tüketici davranışı ve pazarlama stratejisi arasındaki ilişki nasıl...
 
 
Cavit Yavuz
Mart 2019

Salgın nedeniyle temin edilememektedir.
   
Halkla ilişkiler çalışmalarıyla; kişi ve kuruluşlar, ülkeler kendileri hakkında olumlu imajın gelişmesini sağlamakta, insanları bilinçaltına yerleşmeye çalışmaktadırlar. Bir siyasi partinin lideri...
 
 
Zafer Özdemir
Şubat 2019
32.00 TL
Sepete Ekle
   
Geleneksel mecralar arasında televizyon reklamları, dünyada ve Türkiye'de halen en çok görüntülenen ve hedef kitleleri satın alma davranışına yönlendiren reklamlardır. Etkili bir stratejinin ve...
 
 
 560 ürün | 41-60 
 1 2 3 4 5 ...  
 
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2020