Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 


 
 Arama Sonuçları
 67 ürün | 1-20    Sıralama
 
Can Erdem, Nihat Tavşan
Nisan 2019
35.00 TL
Sepete Ekle
   
Müşteri Deneyimi Yönetimi kitabı okuyuculara etkili bir deneyim yönetimi programının nasıl tasarlanıp, uygulanacağını ve performansının nasıl ölçüleceğini öğretiyor. Daha önemlisi bu aşamaların nasıl...
 
 
Abdullah Okumuş
Ocak 2018
38.00 TL
Sepete Ekle
   
Tüketici davranışı pazarlama biliminin en önemli ve en temel konularından birisidir. Çünkü, pazarlamanın ve pazarlamacının odağında her zaman tüketici yer almaktadır. pazar yerinde yer alan...
 
 
Ercan Çiçek
Ocak 2018
27.00 TL
Sepete Ekle
   
Müşteri odaklı pazarlama anlayışı sonucunda, işletmenin tüm pazarlama çalışmalarının odağında, müşterilerin gerçek ihtiyaçları ve beklentileri yer almaktadır. Bu kitap dokuz bölümden oluşmaktadır....
 
 
Müge Elden, Uğur Bakır
Kasım 2017
20.00 TL
Sepete Ekle
   
Reklamı ve reklamcılığı anlamanın pek çok yolu var. Bu yollardan birisi de yaşamımızın artık ayrılmaz bir parçası olan reklamları yaratanları, yani reklamın ustalarını anlamaktan geçiyor. Çünkü...
 
 
Yavuz Demirel
Şubat 2017
27.50 TL
Sepete Ekle
   
Gözden geçirilmiş ve güncellenmiş 3. baskısını yapan kitap, meslek yüksekokulu, yüksekokul ve fakültelerin ilgili bölümlerinin müfredatlarında, zorunlu veya seçmeli ders olarak yer alan "Müşteri...
 
 
Serdar Pirtini
Aralık 2016
20.37 TL
Sepete Ekle
   
Yönetim felsefesi olarak pazarlamada bütünleşik bir yaklaşımı vurgulayan bütünsel (holistik) pazarlama yaklaşımı ve sistem yaklaşımının gereği olarak işletmenin tüm fonksiyonel bölümlerinin...
 
 
Fazlı Yıldırım, Uğur Cevdet Panayırcı
Eylül 2016
32.00 TL
Sepete Ekle
   
 
 
Patrick Renvoise, Christophe Morin
Haziran 2016
30.00 TL
Sepete Ekle
   
Beyin üzerinde yapılan son araştırmalar satışlarınızı nasıl artırabilir? İnsanlar günde ortalama 10.000 satış mesajının içinde boğulduklarından, satış yapmak artık hiç olmadığı kadar zor. Bu...
 
 
Özlen Onurlu
Nisan 2016
24.00 TL
Sepete Ekle
   
Kitap çalışmasında müşteri odaklı işletme anlayışı ile kişisel satış süreci bütün aşamaları ile ele alınmış, sistematik bir yapıda incelenmeye çalışılmış, anlatımda akademik yapı esas alınmakla...
 
 
Seda Çakar Mengü
Ekim 2015
32.00 TL
Sepete Ekle
   
Etkili kurumsal iletişim uygulamaları firmaların daha hızlı, daha esnek ve daha rekabetçi olmalarını sağlar. Günümüzün pek çok şirketi merkezileşmiş otorite ve işlevsel uzmanlaşma kap-samında...
 
 
Deniz Maden, Erdoğan Koç
Ekim 2015
76.00 TL
İndirimli: 59.90 TL (%21)
Sepete Ekle
   
"Set Olarak Alın İndirimden Yararlanın" Pazarlama yeni müşteriler kazanmak olduğu kadar, mevcut müşterilerinizi firmanıza daha sadık hale getirmektir. Bu kitaplar size konuyu teorik ve uygulamalı...
 
 
Nezihe Figen Ersoy
Eylül 2015
17.50 TL
Sepete Ekle
   
Tüketim ürünleri pazarlarında olduğu gibi, B2B/Endüstriyel pazarlarda da firmalar, hedeflerine ulaşmak, varlıklarını sürdürmek ve her şeyden önce karlılığa ulaşmak için etkin pazarlama yöntemlerini...
 
 
Mehmet Baş, Metehan Tolon, Cemalettin Aktepe
Ağustos 2015
16.50 TL
Sepete Ekle
   
Bu çalışma, değişkenler dikkate alınarak hazırlanmıştır. Dolayısıyla, kısaca CRM olarak da ifade edilen Müşteri İlişkileri Yönetimi ile ilgili birçok konu, açıklayıcı nitelikte ele alınmıştır. Geniş...
 
 
Yavuz Odabaşı
Temmuz 2015
27.00 TL
Sepete Ekle
   
Şirketler, müşterileri var oldukça ticaret yapabilirler. Günümüzün rekabetçi iş ortamında ekonomik pek çok parametrenin yanı sıra müşteriyle ilişkilerine önem veren şirketler, stratejik hedeflerine...
 
 
Türker Tuğsal
Aralık 2014
35.00 TL
Sepete Ekle
   
Perakende sektöründeki temel kavramlar, mağazacılık, satış ve operasyon süreçlerinin yönetimi, görsel düzenleme, çalışma koşulları, satışları ve karlılığı arttırıcı faaliyetler, personel yönetimi,...
 
 
İbrahim Taylan Dörtyol
Ağustos 2014
35.00 TL
Sepete Ekle
   
Pazarlamanın temel amacının sürekli yeni müşteriler bulunması olduğu yaklaşımını “fetih pazarlaması” olarak tanımlayan Shoemaker ve Lewis (1999), söz konusu yaklaşımın gelecekte başarı için...
 
 
Haluk Sumer, Helmut Pernsteiner
Mayıs 2014
35.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitapta öncelikle itibar kavramı kavramsal olarak açıklanarak farklı paydaşlar açısından incelenmiş, akabinde farklı sektörlerdeki uygulamalarına yer verilmiş ve işletmelerin karşılaşabileceği...
 
 
İhsan Yıldıztekin
Nisan 2014
25.00 TL
Sepete Ekle
   
Günümüz işletmeleri, hem yerel rakipleriyle hem de uluslararası rakipleriyle yarışmak zorundadırlar. İşletmeler faaliyetlerini sürdürebilmek için düşük maliyetli, yüksek kaliteli ürünler üretmenin...
 
 
Sevtap Ünal
Şubat 2014

Baskısı tükenmiştir.
   
Göstergebilim göstergeleri inceleyen bilim dalıdır. Göstergeler ise dünyamızı çevreleyen tüm işaret, sembol ve anlamlardır. Dolayısıyla göstergebilim sembolleri, anlamları yani dünyamızı ve...
 
 
Carmine Gallo
Ocak 2014
30.56 TL
Sepete Ekle
   
Apple Store’lar metrekare başına en yüksek satış rakamlarına ulaşılan mağazalardır. Apple’ın başarısının ve sahip olduğu muazzam müşteri sadakatinin merkezinde yalnızca sunduğu harika ürünler değil,...
 
 
 67 ürün | 1-20 
 1 2 3 ...  
 
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2019