Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 


 
 Arama Sonuçları
 315 ürün | 1-20    Sıralama
 
Esra Buran Öztürk, Berna Tarı Kasnakoğlu
Şubat 2017
19.50 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitapta, mizah unsuru içeren ürünler ve bu ürünlerin tüketilme motivasyonları incelenmiştir, insanlar arası iletişim kurmanın çeşitlerinden biri haline gelen mizah, geçmişte ve günümüzde sahip...
 
 
Erdoğan Koç
Ocak 2017
39.90 TL
Sepete Ekle
   
Prof. Dr. Erdoğan Koç 20 yılı aşkın bir süredir üniversitelerde lisans, yüksek lisans ve doktora seviyelerinde hizmet pazarlaması ve yönetimi alanında dersler vermektedir. Yüksek cirolu markaların...
 
 
Erkan Akar
Ocak 2017
19.90 TL
Sepete Ekle
   
Çoğu alanda olduğu gibi "E-ticaret" de "2.0"'a dönüşüm yaşamaktadır. Günümüzde artık alışverişler sosyalleşmekte ve mobil olarak kolaylıkla ve her yerden yapılabilir hale gelmektedir. Web 2.0,...
 
 
Murat Çakırkaya
Ocak 2017
25.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitap ile hem uygulamacılar hem de araştırmacılar için, Y neslinin perakende risk algıları ve mağaza sadakatleri üzerindeki viral pazarlamanın etkisi, onların yaklaşımları da gözetilerek...
 
 
Hülya Bakırtaş, Sevilay U. Divanoğlu, Cemil Akkaş
Aralık 2016
15.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitap, kuşaklar arasındaki farklılıkları/benzerlikleri ortaya koyabilmek ve özellikle Y kuşağı olarak tanımlanan gençlerin genel profilini, alışveriş alışkanlıklarını belirlemek, istedikleri bir...
 
 
Ahmet Hamdi İslamoğlu, Duygu Fırat
Aralık 2016
19.50 TL
Sepete Ekle
   
Çalışma dokuz bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde markanın tanımına ve marka ile ilgili kavramlara; ikinci, üçüncü ve dördüncü bölümde marka denkliğinin açıklanmasına, beşinci bölümde marka inşa...
 
 
Gazanfer Erbaşlar
Kasım 2016
30.00 TL
Sepete Ekle
   
Genel işletme ismiyle yazılan kitap toplam dokuz bölümden oluşmuştur. Birinci bölümde işletme başlığı altında işletmecilik, ekonomi, üretim ögeleri, işletme kavramı, girişimci, işletme amaçları,...
 
 
Erkan Özdemir
Kasım 2016
25.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu çalışmada sırasıyla teknoloji pazarlamasıyla ilgili temel kavramlar; teknolojik ürün ve hizmet tüketicilerinin satın alma davranışları; teknolojik ürün ve hizmet sektörlerinde rekabet yönetimi;...
 
 
Ebru Onurlubaş, Derya Dinçer
Ekim 2016
15.00 TL
Sepete Ekle
   
Amerikan Pazarlama Birliği'nin 1975 yılında düzenlediği 'çevreyle ilgili pazarlama' konulu bir seminerde ortaya çıkan yeşil pazarlama, tüketicilerin istek ve ihtiyaçlarım karşılayan çevre...
 
 
Ahu Ergen
Ekim 2016
12.50 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitaba konu olan araştırmada maddi değerler, gönüllü sade yaşam biçimi ve çevre bilgisinin sürdürülebilir tüketim davranışına etkisi incelenmiş, ayrıca tüketiciler sürdürülebilir tüketim...
 
 
Mert Uydacı
Ekim 2016
27.50 TL
Sepete Ekle
   
Bu çalışmada, Türkiye'de yeşilleşme sürecinin halen devam etmesi nedeniyle, çevresel ahlâk kavramını kapsayan iş ahlâkı kavramının önemi vurgulanmış, sosyal sorumluluk kapsamında yeşil pazarlama...
 
 
Mahir Nakip, Eyyup Yaraş
Eylül 2016
42.90 TL
Sepete Ekle
   
Pazarlama Araştırmalarına Giriş dersinde okutulabilecek olan ve güncellenmiş, 5. baskını yapan kitapta konuların anlatılışındaki kullanılan dilin; basit, anlaşılır, terminolojiye dayalı ve güncel...
 
 
Metehan Tolon, Asude Yasemin Zengin
Eylül 2016
15.00 TL
Sepete Ekle
   
İşletme, ürün ve marka hakkında tüketicileri bilgilendirmek, ikna etmek ve hafızalarında canlı kalmak önemli bir rekabetçi üstünlük iken bu faaliyetlerin dikkatli şekilde organize edilmesi de bir o...
 
 
J. Paul Peter, James H. Donnelly
Eylül 2016
35.00 TL
Sepete Ekle
   
Pazarlama ile ilgili farklı konuları incelemeden ve bu konularda eğitim almadan önce pazarlamanın temel ilkelerini açık ve özlü bir şekilde anlayabilmek, sağlam bir temel atmak için son derece...
 
 
Fazlı Yıldırım, Uğur Cevdet Panayırcı
Eylül 2016
18.00 TL
Sepete Ekle
   
 
 
Sevgi Ayşe Öztürk
Eylül 2016
16.50 TL
Sepete Ekle
   
Kitabın bu baskısında daha önceki baskılarda olduğu gibi genel pazarlama ilkelerinin hepsi yer almamakta, daha çok hizmet pazarlamasının genel pazarlamadan farklı yönleri üzerinde durulmaktadır....
 
 
Arzu Meltem Dinler Sakaryalı
Eylül 2016
16.50 TL
Sepete Ekle
   
Yeni ürünlerin ve de yeni hizmetlerin pazara sürülmesi eski çağlardan beri vardır. Ancak dünyanın giderek tek pazar haline dönüştüğü günümüzde, yenilik kavramı inovasyon kelimesine kilitlenmiştir....
 
 
Cemal Yükselen
Eylül 2016
25.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitap söz konusu gelişmeler ışığında pazarlama kavramını, pazarlama ilkelerini ve pazarlama yönetimi kararlarını ele almaktadır. İlk on bölümde pazarlama ilkeleri, diğer bölümlerde ise pazarlama...
 
 
Dilaver Tengilimoğlu
Eylül 2016
22.50 TL
Sepete Ekle
   
Sağlık işletmelerinde pazarlamanın önemi son yıllarda giderek artmıştır. Bunda artan rekabet koşulları, küreselleşme, tüketicilerin bilinçlenmesi, yönetimlerin profesyonelleşmesi gibi faktörlerin...
 
 
Ayça Can Kırgız
Ağustos 2016
15.00 TL
Sepete Ekle
   
 
 
 315 ürün | 1-20 
 1 2 3 ...  
 
 
Kitap
Bülten
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Hakkımızda | Gizlilik Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2017