Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 


 
 Arama Sonuçları
 62 ürün | 1-20    Sıralama
 
Cavit Yavuz
Mart 2019
20.00 TL
Sepete Ekle
   
Halkla ilişkiler çalışmalarıyla; kişi ve kuruluşlar, ülkeler kendileri hakkında olumlu imajın gelişmesini sağlamakta, insanları bilinçaltına yerleşmeye çalışmaktadırlar. Bir siyasi partinin lideri...
 
 
Çiğdem Karakaya Şatır
Mart 2019
22.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitap; halkla ilişkiler için öngörülen ve bir sirk organizatörü olan P. T. Barnum'un uygulamaları ile halkla ilişkilerin nasıl ortaya çıktığına odaklanan iletişim uygulamalarının yönetiminden...
 
 
Ahmet Yatkın, Ümmühan Nazan Yatkın
Şubat 2019
18.00 TL
Sepete Ekle
   
Kurum ve kuruluşları tanıtmak, başarısını, üretimini, çalışmalarını, yönetimini halka anlatmak, halkı kurum konusunda bilgilendirmek ve kamuoyuna yansıtmak işlevi gören halkla ilişkiler günümüzde...
 
 
Murat Koçyiğit
Ekim 2018
28.00 TL
Sepete Ekle
   
Halkla ilişkiler profesyonelleri, kurumsal sosyal sorumluluk mesajlarını kullanarak, kurum ve hedef kitle arasında, etkili bir iletişim ortamı oluşturabilmektedir. Aynı zamanda stratejik bir halkla...
 
 
Sevinç Koçak
Ağustos 2018
26.00 TL
Sepete Ekle
   
Halkla ilişkiler çerçevesinde gerçekleşen iletişim çalışmalarının İtibar Yönetimi perspektifinde yönetilmesi, günümüzde büyük-küçük farketmeksizin tüm işletmeler için hem bir hedef hem bir amaç hem...
 
 
Pınar Karacan Doğan
Nisan 2018
43.00 TL
Sepete Ekle
   
 
 
Deniz Akbulut
Ekim 2017
30.00 TL
Sepete Ekle
   
Halkla İlişkiler Perspektifinden Medya, halkla ilişkilerde medya ilişkileri fonksiyonunun önemini ortaya koyarak medya ve halkla ilişkiler sektörleri arasındaki ilişkinin boyutlarını ele almaktadır....
 
 
Saadet Uğurlu
Haziran 2017
29.50 TL
Sepete Ekle
   
Bu çalışmada; iletişimin kavramı, yeni teknolojilerle gelişen toplum ve insan davranışlarıyla beraber yeni iletişim araçlarının gelişimi, kullanım amaçları, nasıl kullanıldığı aktarılmaktadır....
 
 
K. Özkan Ertürk, Elif Şeşen
Kasım 2016
32.41 TL
Sepete Ekle
   
Küreselleşme sürecinde giderek hız kazanan rekabet, hedef kitlelerin ikna edilmesini zorlaştırdığı gibi kurum ve kuruluşları farklı iletişim yöntem ve uygulama arayışına da yöneltmiştir. Bu değişim...
 
 
Metin Kazancı
Eylül 2016
45.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitap son yirmi yıldır önemi çok artan halkla ilişkiler olgusunu ve tekniğini açıklamaya, bu alanda ortaya çıkan sorunları ve bunların çözümünü okuyucuya aktarmaya çalışmaktadır. Halkla...
 
 
Metin Işık
Mart 2016
28.00 TL
Sepete Ekle
   
Çalışma kapsamında "halkla ilişkilerin asla bir reklam, propaganda ve pazarlama aracı olmadığı" gerçeğinden hareketle, önemli bir sorun olarak algılanan söz konusu faaliyet alanları ile...
 
 
Aybike Pelenk Özel
Ocak 2016
28.00 TL
Sepete Ekle
   
Halkla İlişkilerde Uzmanlaşma serisinin ikinci kitabı olan Halkla İlişkilerde Uzmanlaşma II kita-bında yine halkla ilişkiler alanındaki gelişmeleri, değişimleri, uzmanlık alanlarını göz önünde...
 
 
Ayla Okay, Aydemir Okay
Ocak 2016
47.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitap yıllarca süren ayrıntılı bir araştırmayı gerektiren çalışmalar sonucu ortaya çıkmıştır. Bu çalışma ile amaç ülkemizde halkla ilişkiler alanında çok fazla yaygın olmayan konuları ilgili...
 
 
Aybike Pelenk Özel, Nuray Yılmaz Sert
Nisan 2015
32.00 TL
Sepete Ekle
   
Dijital teknolojilerde yaşanan gelişmeler, yaşamın birçok alanındaki değişim ve dönüşümlerle beraber halkla ilişkiler alanında da yeni kavram ve uygulamaların ortaya çıkmasına yol açmıştır. Tüm bu...
 
 
Şermin Tekinalp
Mart 2015

Baskısı tükenmiştir.
   
Yazar, kitabı yazarken Türklerle ilgili uzun yıllara yayılan gözlemlerini, duygu ve düşüncelerini aktarmaya çalışmıştır. Türk adı milliyetçi veya ulusalcı bir önyargı ile değil, bu coğrafyada...
 
 
Feride Akım
Temmuz 2014
28.00 TL
Sepete Ekle
   
İletişim olgusuna halkla ilişkiler perspektifinden baktığımızda, halkla ilişkiler mesleğinin temelinde iletişim sanatının yer aldığını görürüz. Topluluklara hitap edebilme, onların bakış açılarını...
 
 
Ferah Onat
Mayıs 2014
20.00 TL
Sepete Ekle
   
Yazarlık, halkla ilişkiler mesleğinin görev tanımları arasında önemli bir yer tutar. Yazarlık görevinin içinde basın bültenlerinden kurumsal yayınlara, kurumsal web sitelerindeki metinlerden sosyal...
 
 
Gönül Budak, Gülay Budak
Mart 2014
40.00 TL
Sepete Ekle
   
Sosyal medya, sanal ağlar ve kitlesel iletişimin dev adımlarla ilerlediği iletişim çağına, imaj çağı da demek yanlış olmayacaktır. Bireysel, örgütsel ve ülkesel düzeyde imaj yapılandırmalarının önem...
 
 
Güzin Ilıcak Aydınalp
Aralık 2013

Baskısı tükenmiştir.
   
Yazar Güzin Ilıcak Aydınalp kurumsal sosyal sorumluluğu halkla ilişkiler disiplini perspektifinden yorumluyor. Kurumsal sosyal sorumluluk yaklaşımı, bir kurumun genel dünya görüşü tarafından...
 
 
Nuri Tortop, Mehmet Akif Özer
Ekim 2013
32.00 TL
Sepete Ekle
   
Halkla ilişkiler, günümüz dünyasında kamu yönetimlerinin ve özel sektör işletmelerinin en önemli yönetim fonksiyonlarından biri haline geldi. Küresel dünyada yönetime katılmanın, hedef kitleye...
 
 
 62 ürün | 1-20 
 1 2 3 ...  
 
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2019