Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 


 
 Arama Sonuçları
 530 ürün | 1-20    Sıralama
 
Ece Ünür, Deniz Palalar Alkan
Şubat 2020
28.00 TL
Sepete Ekle
   
İletişim; hayatın her alanında etkisini göstermektedir. Eğitimden sağlığa, hukuktan insan haklarına, bilişimden etiğe, matematikten iktisada, yönetimden pazarlamaya, psikolojiden siyasete kadar...
 
 
Abdurrahim Altun
Ocak 2020
48.00 TL
Sepete Ekle
   
Reklamın yayınlanacağı mecranın belirlenmesi, çoğu zaman üretici ile tüketicinin bir araya getirilmesi hususunda, üreticinin asgarî düzeyde harcama ile azamî verimi alması yönünden ehemmiyet arz...
 
 
Sinan Akseki
Ocak 2020
32.50 TL
Sepete Ekle
   
Bu araştırma sosyal medya krizi nedir, nasıl ve neden ortaya çıkar gibi temel ve kavramsal sorulardan başlayarak, bir sosyal medya krizinin öncesinde, kriz sırasında ve sonrasında neler yapılmalıdır...
 
 
Fatih Sinan Esen
Aralık 2019
25.00 TL
Sepete Ekle
   
Sosyal ağ platformları, mikrobloglar, video ve müzik paylaşımı tabanlı platformlar, fotoğraf paylaşımı tabanlı platformlar, konum paylaşım tabanlı platformlar, oyun tabanlı platformlar, fikir...
 
 
Ahmet Güven
Kasım 2019
27.50 TL
Sepete Ekle
   
Bu çalışma birer kitle kültürü ürünü olarak çizgi filmlerdeki ideolojik içerikleri bilgi sosyolojisi bağlamında incelemeyi amaçlamaktadır. Çalışmanın özgün tarafı ise medya ürünlerinin yorumsamacı...
 
 
Işılay Güzel
Kasım 2019

Baskısı tükenmiştir.
   
Lüks markalarda sosyal medya pazarlamasının marka değerine ve satın alma niyetine etkisini belirlemek amacıyla hazırlanmış olan bu çalışmanın ilk bölümünde sosyal medya, sosyal medya pazarlaması ve...
 
 
Ömer Kutlu
Ekim 2019
25.00 TL
Sepete Ekle
   
Reklam araştırmaları bizlere reklamların gücünü, tüketici davranışlarını, reklamın tüketici ve toplum üzerindeki etkilerini gösterir. Bu konuda ülkemizde yapılan araştırmalar sınırlıdır, kullanılan...
 
 
Gül Esra Atalay
Ekim 2019
30.00 TL
Sepete Ekle
   
Slavoj Zizek'in tanımıyla "post-ideolojik" bir dünyada yaşıyoruz. İnsanlar artık ideolojilere inanmıyor ve ideolojik önermeleri ciddiye almıyor. Günümüzde ideolojiler, politika ve bunun gibi...
 
 
Mehmet Fidan
Ekim 2019
25.00 TL
Sepete Ekle
   
Beden dili batılı ülkelerde son dönemlerde büyük ivme kazanarak hem bilimsel hem de teorik olarak ilerlemesiyle ülkemizde de önemsenmeye başlamıştır. Günümüz Türkiye'sinde artık iletişimle ilgili...
 
 
Ali Fuat Özbakır
Ekim 2019
78.00 TL
Sepete Ekle
   
Çalışma da, internet aleminde yer alan yeni kavram, kurum ve aktörlerin hukuki niteliği, yükümlülük ve sorumlulukları ile ilgili araştırma, inceleme ve değerlendirmelerin yanında Google, yahoo gibi...
 
 
Nilüfer Voltan Acar
Ekim 2019
15.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitapta, neden İnsan İlişkileri dersinin grupla psikolojik danışma süreci içinde verilmesinin gerekçesine yer verilmiştir. Konuşur gibi yalın bir dille yazılan kitapta, konuyla ilgili örnekler ve...
 
 
Hatun Boztepe Taşkıran
Eylül 2019
32.00 TL
Sepete Ekle
   
"Dijital Aktivizm Üzerine" isimli kitap çalışması akademik çalışmalarda önemli bir araştırma ve inceleme konusu olarak ilgi çeken dijital aktivizmi tüm boyutlarıyla ele almayı amaçlamaktadır....
 
 
Bahar Urhan Torun
Eylül 2019
28.00 TL
Sepete Ekle
   
Kitap bir kişisel gelişim kitabı değil, "soft skills" adı verilmiş olan bir takım insani becerilerin hayatımızdaki öneminin altını çizmeye çalışan bilimsel bir...
 
 
Metin Kazancı
Eylül 2019
69.90 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitap son yirmi yıldır önemi çok artan halkla ilişkiler olgusunu ve tekniğini açıklamaya, bu alanda ortaya çıkan sorunları ve bunların çözümünü okuyucuya aktarmaya çalışmaktadır. Halkla...
 
 
E. Gülbuğ Erol
Ağustos 2019
28.00 TL
Sepete Ekle
   
Baudrillard'ın ifadesiyle, kitle iletişiminin her an ve her yerde olduğu bir çağda medya, imgelerden oluşan yeni gerçeklikler yaratmaktadır. Bu gerçeklikler anlamlarını başka imgelerden alır ve...
 
 
Ali Arıcı, Sevil Bayçu
Ağustos 2019
19.00 TL
Sepete Ekle
   
Dikkat çekmek, bilgi vermek, etkilemek, hatırlatmak, ikna etmek, markaya değer eklemek, pazarlama iletişimi çabalarını desteklemek gibi işlevleri olan reklam; mesaj kirliliği, değişen tüketici...
 
 
Bayram Kellecioğlu
Ağustos 2019
21.50 TL
Sepete Ekle
   
İnsanların iş hayatlarında kurdukları iletişim, onların işe karşı olan tutum ve davranışlarını etkilemektedir. İşe karşı olan pozitif tutum iş doyumunu, işe karşı olan negatif tutum ise iş...
 
 
Şermin Tekinalp, Ruhdan Uzun
Ağustos 2019
29.50 TL
Sepete Ekle
   
 
 
Paul Heyer, David Crowley
Temmuz 2019
40.00 TL
Sepete Ekle
   
İletişim tarihi sadece günümüz medya teknolojilerinin tarihinden ibaret değildir. Bu tarih, insanın yeryüzündeki varlığına içkindir. İnsan, temel bir iletişim gücü olarak varlığını sürdürebilmek ve...
 
 
Uğur Batı
Mayıs 2019
40.00 TL
Sepete Ekle
   
Kitap, reklamcılığı ilk olarak kavramsal olarak inceliyor. Reklamın tüm unsurlarını, ideal biçimleriyle ve örneklerle okuyucuya anlatmayı amaçlıyor. Reklamın Dili'nde yazar, reklamı reklam yapan...
 
 
 530 ürün | 1-20 
 1 2 3 ...  
 
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2020