Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 


 
 Arama Sonuçları
 518 ürün | 1-20    Sıralama
 
Bayram Kellecioğlu
Ağustos 2019
19.00 TL
Sepete Ekle
   
İnsanların iş hayatlarında kurdukları iletişim, onların işe karşı olan tutum ve davranışlarını etkilemektedir. İşe karşı olan pozitif tutum iş doyumunu, işe karşı olan negatif tutum ise iş...
 
 
Şermin Tekinalp, Ruhdan Uzun
Ağustos 2019
29.50 TL
Sepete Ekle
   
 
 
Uğur Batı
Mayıs 2019
35.00 TL
Sepete Ekle
   
Kitap, reklamcılığı ilk olarak kavramsal olarak inceliyor. Reklamın tüm unsurlarını, ideal biçimleriyle ve örneklerle okuyucuya anlatmayı amaçlıyor. Reklamın Dili'nde yazar, reklamı reklam yapan...
 
 
Utku Dönmez, Bilge Okutan
Mayıs 2019
65.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitap ile uygulamada karşılaşılan hukuki sorunlardan yola çıkılarak, sosyal medyanın iş ilişkilerine ne şekilde etkiler doğurabileceği gösterilmiş ve bu kapsamda bir nebze de olsa iş sözleşmesinin...
 
 
Meltem Bostancı
Nisan 2019
27.00 TL
Sepete Ekle
   
Günümüzde medya etki, kapsam ve/veya yönlendirme gibi özellikleri nedeniyle özellikle çocuk ve gençlerin üzerinde önemli bir kontrol gücüne sahiptir. Medyanın kontrol etkisinin olumsuz sonuçlara yol...
 
 
Korkmaz Alemdar
Nisan 2019
30.00 TL
Sepete Ekle
   
Giderek karmaşık ve acımasız hale gelen dünyamızda yaşananları anlayabilmek, doğruyu yanlıştan ayırt edebilmek için gazetecilere ihtiyaç vardır. Gazeteciler neyin ne olduğunu, neden olduğunu...
 
 
Kemal Çağlar
Nisan 2019
23.00 TL
Sepete Ekle
   
İletişim, sözlü veya sözsüz mesajların (duygu, düşünce, davranış ve bilgi) en az iki kişi arasında alışverişi ile mümkün hale gelir. Sözlü mesajlar daha çok fikirlerimizi yansıtırken, sözsüz...
 
 
Filiz Balta Peltekoğlu
Mart 2019
69.50 TL
Sepete Ekle
   
Kitap, reklâm, toplum ve popüler kültür etkileşimi gibi önemli kuramsal konulara odaklanmanın yanı sıra, reklâm araştırması, medya stratejisi, bütçe ve yaratıcılık gibi uygulamaya dayalı konulara da...
 
 
Atalay Bahar
Mart 2019
38.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitap Emniyet Teşkilatı'nın yapısal, fonksiyonel, hukuki değişim ve gelişmeler doğrultusunda biçimle-nen iletişim ve halkla ilişkiler faaliyetlerini irdelemenin yanı sıra, polisin hedef...
 
 
Çiğdem Karakaya Şatır
Mart 2019
22.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitap; halkla ilişkiler için öngörülen ve bir sirk organizatörü olan P. T. Barnum'un uygulamaları ile halkla ilişkilerin nasıl ortaya çıktığına odaklanan iletişim uygulamalarının yönetiminden...
 
 
Zafer Özdemir
Şubat 2019
30.00 TL
Sepete Ekle
   
Geleneksel mecralar arasında televizyon reklamları, dünyada ve Türkiye'de halen en çok görüntülenen ve hedef kitleleri satın alma davranışına yönlendiren reklamlardır. Etkili bir stratejinin ve...
 
 
Muaz Kalaycı
Şubat 2019
30.00 TL
Sepete Ekle
   
Gazeteci yazar Muaz Kalaycı'nın yaptığı söyleşilerin yer aldığı Hasbihâl'in ön sözünü İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi'nden Prof. Dr. Belkıs Ulusoy Nalcıoğlu yazdı. Kitapta...
 
 
Olcay Uçak
Şubat 2019
30.00 TL
Sepete Ekle
   
Gazetecilik değişiyor. Gazetecilikle birlikte haber kavramı, içerikler ve haber konularıyla birlikte haberin oluşturulma süreci de değişiyor. Hızlı teknoloji gazetecilik ve gazeteciliğin asıl...
 
 
Ahmet Yatkın, Ümmühan Nazan Yatkın
Şubat 2019
18.00 TL
Sepete Ekle
   
Kurum ve kuruluşları tanıtmak, başarısını, üretimini, çalışmalarını, yönetimini halka anlatmak, halkı kurum konusunda bilgilendirmek ve kamuoyuna yansıtmak işlevi gören halkla ilişkiler günümüzde...
 
 
Zafer Özdemir
Ocak 2019
30.00 TL
Sepete Ekle
   
Yirminci yüzyılın son çeyreğinde bilgisayar ve internet teknolojilerinin yaygınlaşmaya başlaması, habercilik alanında da gelişmelerin yaşanmasına neden olmuştur. Bu gelişmeler yalnızca bir medya...
 
 
Kerem Öztürk
Ocak 2019
35.00 TL
Sepete Ekle
   
Günümüz iş ve eğitim dünyasında en önemli unsurların başında iletişim gelmektedir. Öyle ki; etkili ve kaliteli iletişim, bizler için en önemli ihtiyaç olmasına rağmen; belki de kalite ve nitelik...
 
 
Gülay Öztürk
Aralık 2018
18.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitap, TV programlarından, sinema, müzik, video/mobil oyun ve sosyal medyayı da içine alan dijital platformlara uzanan türlerde geniş bir uygulama alanı bulan ürün yerleştirme ile ilgili...
 
 
Suat Gezgin
Aralık 2018
28.00 TL
Sepete Ekle
   
Geleneksel bakış açısıyla "yeni medya"yı yorumlamak yanılma payını arttırır. Metodolojiyi ona göre biçimlendirmek ve yeni ölçümleme arayışları içerisinde bulunmak kaçınılmazdır. Doğası gereği "hız"ı...
 
 
Ela Sibel Bayrak Meydanoğlu, Müge Klein
Aralık 2018
13.00 TL
Sepete Ekle
   
Geleneksel medya araçları ile yapılan reklamlarda kullanılan karekodlar, tüketicinin reklama konu olan ürün ya da hizmet ile ilgili bilginin bulunduğu dijital dünyaya erişmesine ve bu dijital dünyada...
 
 
Eda Balkaş Erdoğan, Nesrin Tan Akbulut
Aralık 2018
25.00 TL
Sepete Ekle
   
Güncel medyanın sıkça kullandığı şiddet, korku ve gülmece öğelerinin ve medyada kullanılan dilin eleştirel bir biçimde irdelendiği ve geleneksel medyayı anlamaya yönelik basında ombudsmanlık ve...
 
 
 518 ürün | 1-20 
 1 2 3 ...  
 
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2019