Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 


 
 Arama Sonuçları
 38 ürün | 1-20    Sıralama
 
Engin Koban, Tutku Eker İşcioğlu
Eylül 2019
45.00 TL
Sepete Ekle
   
Kitabın hazırlanmasında turizm pazarlamasının modern gerçeklerini yansıtabilmek için büyük özen gösterilmiş. Geleneksel yaklaşımdan dijital değer çağına pazarlamayı etkileyen ana eğilimler ve...
 
 
Necibe Şen
Ocak 2019

Salgın nedeniyle temin edilememektedir.
   
Bu kitabın birinci bölümünde; marka oluşumu sürecinde temel oluşturan marka, markalama, marka kimliği, marka imajı, marka denkliği ve marka değeri gibi kavramlara yer verilmiş. İkinci bölümde, kent...
 
 
Ramazan Göral
Aralık 2018
30.00 TL
Sepete Ekle
   
Niş turizm ürünlerinin çok farklı istek ve ihtiyaçlara sahip az sayıda tüketiciye hitap ettikleri ve kitlesel turizm ürünlerine nazaran satış hacimlerinin düşük olduğu değerlendirilmektedir. Bununla...
 
 
Ayşe Günsel
Ekim 2017
29.00 TL
Sepete Ekle
   
 
 
Necdet Hacıoğlu
Ekim 2016
20.00 TL
Sepete Ekle
   
Dünyada ve Türkiye'de uluslararası turizm talebi hızla artmaktadır. Turizm sektörünün temel ögesini insan oluşturmaktadır. Sosyo-ekonomik bir olay olan turizm, hizmet endüstrisini oluşturan...
 
 
Nur Ündey Kalpaklıoğlu, Nihal Toros Dapiapis
Ekim 2015

Salgın nedeniyle temin edilememektedir.
   
Çalışma da değişen turizm pazarı ve dijital teknolojinin etkisi, alternatif pazarlama yöntemleri olarak ağızdan ağıza pazarlama, viral pazarlama, buzz pazarlama, advergaming, mobil pazarlama, blog...
 
 
Mesut Bozkurt, Bayram Şahin
Eylül 2015
32.41 TL
Sepete Ekle
   
“Pazarlamanın başarısı üretilmiş olan ürün ve/veya hizmetlerinin tüketicilere ulaştırılması ile çabalardan kaynaklı olarak değerlendirilmektedir. Pazarlama tüketicilerin bu ürün ve/veya hizmetlere...
 
 
Burhan Kılıç, Zafer Öter
Eylül 2015
43.50 TL
Sepete Ekle
   
 
 
Sabiha Kılıç, Semra Demir
Haziran 2015
30.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitap, turizm ve turist kavramlarına vurgu yaparken aynı zamanda turizm sektörünün gelişmesinde turizm pazarlamasının önemini anlatarak bu konuda gerek işletme yöneticileri, gerekse turizm...
 
 
Alp Timur
Ekim 2014

Salgın nedeniyle temin edilememektedir.
   
Uluslararası turizmde ülkeler, bölgele ve destinasyonlar arasındaki rekabet giderek artmaktadı. Sert rekabet ortamında turistlerin beklentilerini karşılayacak özellik ve kalitede ürünler oluşturmak,...
 
 
Savaş Artuğer
Mayıs 2014

Salgın nedeniyle temin edilememektedir.
   
Bu kitapta, modern pazarlama, postmodern pazarlama, ilişkisel pazarlama, mobil pazarlama, yeşil pazarlama, veri tabanlı pazarlama, deneyimsel pazarlama ve viral pazarlama bölümleri yer almaktadır....
 
 
Gökçe Yüksek, Gizem Konuk
Ocak 2014

Salgın nedeniyle temin edilememektedir.
   
Turizm her alanında deneyim yaşanabilen eşsiz bir sektör olma özelliğine sahip ve bu özelliği ile diğer sektörlerden farklılaşıyor. Zira tüketici, turizm işletmelerinden bir ürün almak için girdiği...
 
 
Emine Çobanoğlu, F. Zeynep Bilgin, Sahavet Gürdal
Aralık 2013

Salgın nedeniyle temin edilememektedir.
   
21. yüzyıldaki rekabetçi ortamda sürdürülebilirlik garantilenmeye çalışılırken, odaklanılan alan “birey”e kaymaktadır: Liderlik özelliklerinin küresel yapılanmalara karşın, ülkeden ülkeye yansıttığı...
 
 
Gökçe Özdemir
Aralık 2013

Salgın nedeniyle temin edilememektedir.
   
Günümüzde, destinasyon yönetimi ve pazarlaması turizm pazarlamacıları tarafından ciddiyetle ele alınan ve yatırım yapılan önemli bir konu olarak dikkatleri çekmektedir. Destinasyonların destinasyon...
 
 
Aslı Albayrak
Şubat 2013

Salgın nedeniyle temin edilememektedir.
   
Bu kitap, turistik bir ürün olarak alternatif turizm türlerinin nasıl oluşturulduğu ve turistik ürün kavramı ışığında ülkemizdeki turistik ürün çeşitleri hakkında bilgi vermektedir. Çalışmada...
 
 
Evrim Çeltek
Ocak 2013

Salgın nedeniyle temin edilememektedir.
   
Bugüne kadar MİY ile ilgili yapılan birçok çalışmada bu konu farklı içerik ve kapsamlarda açıklanmış, müşteri ilişkilerinin ilkeleri fonksiyonları, aşamaları ve süreci detaylı olarak incelenmiştir....
 
 
Ozan Bahar, Metin Kozak
Kasım 2012

Salgın nedeniyle temin edilememektedir.
   
Uluslararası turizm yazınına baktığımızda, turizmde rekabet kavramının 1970'li yıllara kadar uzandığını ancak konu ile ilgili özellikle alan araştırmasına dayalı çalışmalara 1990'li yıllardan...
 
 
Sefer Gümüş, Nebahat Polat
Ekim 2012
22.00 TL
Sepete Ekle
   
Turizm bir ülkeden diğer ülkeye birçok sebeple gelen insan hareketi olarak düşünürsek, bu insanların sağlıklı yaşaması ve hastalık halinde tedavileri turizmle iç içedir. Buda turist sağlığını...
 
 
Muazzez Babacan
Eylül 2012

Salgın nedeniyle temin edilememektedir.
   
Pazarlama mevzuatı kitabının ilk basımından bu yana geçen süre, Ülkemizde Avrupa Birliği düzenlemelerine paralel olarak yaşanan hukuki gelişmelerle tüketici haklarını iyileştiren yeni yasal...
 
 
Necdet Hacıoğlu, Cevdet Avcıkurt
Kasım 2011
35.00 TL
Sepete Ekle
   
Turizm olayına katılan insanların seyahat amaçları gün geçtikçe giderek farklılaşmaktadır. Yıllardır dünya genelinde hakim olan deniz–güneş–kum üçgenine dayalı tatiller, yerini değişen tatil...
 
 
 38 ürün | 1-20 
 1 2  
 
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2020

 


×
Değerli Okuyucularımız,
Ülkemizde hızla yayılan Covid-19 salgını nedeniyle İstanbul Çağlayan, Kartal ve BAM Adliyesi Şubelerimizin faaliyetleri 23 Mart 2020 tarihinden itibaren geçici olarak durdurulmuştur.
Kitap ihtiyacınızı karşılayabilmek için İstanbul Şişli ve Ankara Strazburg Cad. Şubelerimiz Salı ve Perşembe günleri saat 9:00 – 17:00 arasında hizmet vermeye devam edecektir.
Ayrıca web sitemizden vereceğiniz siparişleriniz aksamadan gönderilmeye devam edecektir.
Bu sıkıntılı süreci kısa sürede atlatmasını ve hastalığa yakalanan herkesin bir an önce sağlığına kavuşmasını diliyoruz.